Любешівчанин некоректно подав показники лічильника і отримав велику платіжку за електрику
Любешівчанин Володимир Єнін звинуватив Любешівську філії ПрАТ «Волиньобленерго» у тому, що йому не правильно розрахували квитанцію за електроенергію за травень 2018 року.
Про це він пише на своїй сторінці у Фейсбук.
«Отримав квитанцію на оплату електроенергії і ось воно «бінго!!!» - 740 кВт за місяць... Пішов перевірив лічильник і... Вельмешановні «БАРИГИ» Любешівської філії ПрАТ «Волиньобленерго»!!!! + 500 кВт по ціні 1.68 грн - НЕ ЛУСНИТЕ??? Можливо ще хтось отримав такий «лист щастя» ПЕРЕВІРТЕ!!! Та поділіться», – пише Володимир.
Допис прокоментував директор Любешівської філії у ПрАТ «Волиньобленерго» Віталій Боснюк.
«Ви самі створили таку проблему, оскільки некоректно внесли показники Вашого електролічильника на 01.05.2018 р. Ви внесли показники 11.05.2018 р хоча вказали, що вони станом на 01.05.2018 р. Відповідно різниця між контролерськими показниками знятими 23.04.2018 р та Вашими абонентськими на 01.05.2018 р. пораховано за 8 діб, а фактично (внаслідок некоректно внесених Вами показників) за 19.
Відповідно середньодобове споживання було завищене. В травні показники не були зняті (була замкнена калітка), показник на 01.06.2018 р. Ви не подали (не занесли в особистий кабінет), отже розраханок провівся по середньодобовому споживанню. Для коригування отриманого Вами рахунку Вам необхідно звернутись у Любешівську філію з фактичними показниками того самого дня», – пояснив Віталій.
Окрім цього, директор Любешівської філії у ПрАТ «Волиньобленерго» прокоментував слова про «бариг».
«Володимир, прочитав це і не міг не прокоментувати, оскільки є працівником цієї філії і вашу образу сприймаю і до себе в тому числі. По перше: ви обзиваєте людей баригами лише через те, що вони ходять на роботу, отримають зарплату, щоб так само оплачувати комуналку, кормити сім'ю, виховувати дітей. Вони не винні, що здобули освіту енергетиків і на щастя влаштувалися на роботу по своїй спеціальності. По друге: чому ви не бачите хто встановлює тарифи? Це ж НКРЕ на чолі з Дмитром Вовком такі тарифи для українців придумав. Ротердам+. А платити всім нам. Обленерго лише користується тим, що вирішив регулятор. Володимир, ви як працівник селищної ради особисто винні, що в селищі немає роздільного збору сміття, чи то не освітлені всі вулиці, чи не всі дороги відремонтовані? По третє: напалити 740 кВт*год це ще треба добре постаратися, коли середнє споживання по селищі 300 кВт*год», – додав Віталій Боснюк.
«Я звернувся лише до тих, хто має відношення до таких ПРОКОЛІВ. Нараховувати на 500 кВт більше - це не є нормально. Помилки свої, чи своїх колег треба визнавати, а не дискусії створювати хто кого образив! Коли до Вас у карман лізуть, як Ви називаєте таких людей?», – відповів Володимир Єнін.
«Я не збираюсь нічого виясняти, так як проводжу оплати комунальних послуг через відповідні сайти (із занесенням фактичних показників). Але, квитанції отримують усі Ваші абоненти і хочеться довести до них такі випадки для уникнення подібних ситуацій!!! Громадянин має платити за отриману послугу, а не купувати наперед! Дякую Вам за вичерпну відповідь! Дуже приємно, коли саме керівник реагує на вирішення подібних спорів!», – зрештою розібравшись із ситуацією написав Володимир Єнін.
Коментарі