Як любешівчанам отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси
Що потрібно зробити, щоб отримати компенсацію за невдалу стрижку, поганий манікюр або процедуру, яку клієнт не замовляв.
Іноді результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати – кажуть в головному управлінні юстиції Волинської області.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», якщо вам надали неякісні послуги, ви маєте право вимагати на вибір:
- безоплатне усунення недоліків;
- зменшення ціни послуги, що надається;
- виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
- зверніться до адміністрації салону;
- повідомте, хто із майстрів надавав послугу, та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки;
- якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші, зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держпродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/;
- зверніться до суду з вимогою про безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.
Перед походом у салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, аби було видно недоліки. Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження. Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, причому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.