Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити

11:40 24.05.2019
218
Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові.
Якщо адміністрація чи охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.
Важливо! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.
Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтеся на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача).
Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію!
Корисні контакти:
Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби: www.consumer.gov.ua
Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103
Коментарі
16 липня
Вчора
14.07.2019
13.07.2019
12.07.2019
11.07.2019
10.07.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин