У Луцьку говорили про незадовільний стан любешівських доріг
Ключовим питанням на Координаційній раді у Волинській ОДА була безпека дорожнього руху на автошляхах області.
Координаційній рада відбулася 26 червня під керівництвом заступника голови облержадміністрації Валентина Цьося – інформує відділ інформаційної політики ВОДА
Серед найважливіших питань порядку денного – проблема нелегальних пасажирських перевезень та перевантажених габаритних автомобілів. Начальниця управління транспорту та інфраструктури облдержадміністрації Наталія Остапкович повідомила, що в Міністерстві інфраструктури України наголосили: в областях, де представники місцевих органів виконавчої влади не залучаються до перевірок габаритного контролю, уріжуть фінансування на ремонт доріг державного та місцевого значення.
Начальник управління Укртрансбезпеки у Волинській області Віталій Конончук зауважив, що посадовими особами управління проводяться рейдові перевірки перевізників, які їздять без відповідних ліцензійних і дозвільних документів. Окрім того, в межах міста активно перевіряють легкові таксі на наявність документів та таксометрів.
Не менш важливою проблемою, за словами начальника служби автомобільних доріг у Волинській області Анатолія Посполітака, є факти крадіжок дорожніх знаків.
«Упродовж двох останніх років ми регулярно передаємо в правоохоронні органи свідчення про викрадення. Останній випадок – 22 червня цього року на автошляху М-22 Луцьк-Устилуг-Рівне викрадено усі дорожні знаки на протяжності одного кілометра. Їх просто зрізають болгарками. З з початку року їх зрізали вже 51. А за останні роки у нас вже близько мільйона гривень збитків», – зазначив Посполітак.
Заступник голови обласної державної адміністрації Валентин Цьось наголосив, що ці крадіжки не лише приносять збитки державному бюджету, а й створюють небезпечні ситуації на дорозі. Тому варто проводити профілактичну роботу та роз`яснювати про небезпеку таких дій.
Окрім того, на нараді обговорили питання незадовільного стану дорожнього покриття на автомобільних дорогах Р-14 «Луцьк-Маневичі-Любешів-Дольськ» та Т-18-02 на відрізку від села Седлище до міста Камінь-Каширський та можливість запровадження механізму взаємодії й обміну даними про ДТП із забезпеченням публічності цих даних та якості, достатньої для аналізу місць концентрації ДТП.
Читайте також: Ремонтувати автодорогу на Любешівщині не будуть до 2022 року?