Відвідувачі Любешівського ЦНАПУ зможуть впливати на якість послуг

08 Листопада 2021, 13:31
ЦНАП/Фото ілюстративне 1162
ЦНАП/Фото ілюстративне

Відтепер відвідувачі Любешівського ЦНАПу зможуть впливати на якість послуг. Для цього потрібно засканувати QR-коди та перейти за посиланням, лишити відповіді про свої враження від візиту до Центру.

Про це повідомляють у Любешівській селищній раді.

У ЦНАПі, який знаходиться в адмінприміщенні селищної ради, представники компанії ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» розмістили друковані матеріали, що містять гіпертекстові посилання та QR-коди на форми опитувальники (анкети) з питаннями щодо оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг.

Ще у серпні Уряд ухвалив постанову № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», якою затвердив Порядок проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про результати моніторингу якості надання адміністративних послуг та передбачено завдання до 30 грудня 2021 року провести пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення.

 

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024