Перша на Любешівщині громада перейшла в ПЦУ

19 Березня 2019, 16:59
Храм Різдва Христового в селі Великий Курінь 9573 Джерело: Facebook
Храм Різдва Христового в селі Великий Курінь

Парафія храму Різдва Христового УПЦ МП села Великий Курінь перейшли в ПЦУ.

Збори парафіян відбулися 17 березня в сільському будинку культури. Крім кількох осіб, які утримались, усі присутні проголосували за те, щоб перейти в ПЦУ.

Настоятель храму на збори не з’явився.

Зі слів благочинного Любешівського деканату ПЦУ Юрія Устимчука, перед зборами у Великому Курені відбувся збір підписів, результати якого засвідчили, що більшість мешканців села (193 проти 26) підтримують ідею виходу їхньої парафії з-під московської залежності та приєднання до єдиної автокефальної  православної  церкви на території України.

Протокол зборів та інші документи для реєстрації 19 березня місцеві активісти надали у Волинську єпархію ПЦУ. Того ж дня Митрополит Луцький і Волинський Михаїл підписав розпорядження про прийняття  Великокурінської парафії в клір Волинської єпархії ПЦУ.

7
Парафіяни з Великого Куреня у Волинській єпархії з владикою Михаїлом.
Парафіяни з Великого Куреня у Волинській єпархії з владикою Михаїлом.

Митрополит Михаїл підписує розпорядження про прийняття  Великокурінської парафії в клір Волинської єпархії ПЦУ.
Митрополит Михаїл підписує розпорядження про прийняття Великокурінської парафії в клір Волинської єпархії ПЦУ.

2
Історичний для любешівчан документ.
Історичний для любешівчан документ.

1
Храм Різдва Христового.
Храм Різдва Христового.

Читайте також: «Невір: збори парафіян щодо переходу в ПЦУ розділили село»

Коментарі
19 Березня 2019, 21:36
А громада віруючих УПЦ знає, що були збори. Чи як завжди: без мене мене женили?
19 Березня 2019, 22:36
Вітаємо!!! Ви молодці-Справжні Українці! Нехай Господь допомагає і оберігає Вас!
20 Березня 2019, 00:13
Гарна українська назва села і гарний почин. Молодці. Вітаю.
20 Березня 2019, 09:52
Треба і у нас справу до кінця довести
20 Березня 2019, 18:42
Щиро зада за наших сусідів!Молодці!!!!!!!!!
21 Березня 2019, 00:26
Зібралися збори атеїстів села Великий Курінь, які ніколи не відвідували храм Різдва Христового і вирішили перейти до ПЦУ. Звісно, атеїсти мають на це право. Перед зборами вони брехнею і обманом "зібрали" підписи з одурених ними людей і ось їхня церква вже "красується" на бумазі. Але, думаю, вона так і залишиться на бумазі, бо решта віруючих православних мешканців села, яких НАБАГАТО більше , не мають наміру нікуди переходити. Та все ж ,атеїстам треба знати, що віруючі жителі села Великий Курінь теж мають право на свободу вибору.
21 Березня 2019, 00:35
Молитви Отче наш не знають, а храми забирають. Ганьба, ганьба, ганьба!!!!!!!!
21 Березня 2019, 00:38
Це істинно мародерство, яке наразі за гроші роблять наймані жителі села, які ніколи до церкви не ходили і не збиралися. Питання віри тут навіть підіймати сором, всі знають хто за скільки і чому. Люди, як можна піддаватися на цей обман, долучаюся і закликаю всіх не допутити такої неправди!
21 Березня 2019, 00:40
Справжні віруючі у Великий піст ніколи не будуть робити розбрату, адже вони добре знають ,що Господь це любов. Та дійсно, це, напевне, атеїсти, які Бога не знають і знати не хочуть.
21 Березня 2019, 00:42
Підтримую Вашу точку зору, добродійко Тетяно. Збір підписів селом, ще не є збором релігійної громади, на якому має відбутися чесне голосування. Навіть світський Закон "Про свободу совісті та релігійні організації", недолугі зміни до якого були нещодавно прийняті різними парубіями та їх посіпаками, який набрав чинності з 01 лютого 2019 року, не можуть, не хочуть і не вміють дотримуватися прибічники ПЦУ і їх ідейні надхненники. Все роблять через те місце, де спина закінчує свою благородну назву. Але нам, православним, це випробування.
21 Березня 2019, 00:46
Здивуванню не було меж коли дізнався що наш храм комусь там віддали - що це робиться??? Завтра як прийдуть до хати і скажуть - це вже не ваша!!! Такого нахабства і підлості не очікував, тільки ніхто вам нічого віддавати не збирається.
21 Березня 2019, 00:53
Як можна так чинити? Напевно, ці люди, які забирають храми таки дійсно не розуміють, що Бог все бачить. У Господа немає нації, він всіх любить і українців, і білорусів, і сербів, і поляків, і росіян і т.д. Ми, насамперед, християни. Не можна на брехні і обмані йти до Господа, схаменіться, поки не пізно, Бог терпить, але все бачить.
21 Березня 2019, 00:55
Атеїсти, які створили ПЦУ і забирають храми не знають Бога і не розказуйте їм про Бога
21 Березня 2019, 01:00
Навіть збори не проводили, самі ті підписи намалювали і поїхали щось там отримувати не зрозуміло у кого, а якщо завтра папа римський заплатить, то йому храм віддадуть??? ПЦУ вже обьеднуються з грко-католиками, так що віддамо - храм, то можна по безвізу їздити прямо до Ватикану на аудіенції) а взагалі правду пишуть будемо байдужими - завтра прийдуть і хату на себе перепишуть.
21 Березня 2019, 01:00
ПЦУ - це церква "святого" Петра Порошенка. Він торгує з Росією, а Ви "раби Порошенка": "Геть від Москви!"
21 Березня 2019, 01:08
Раби добре працюють, гроші відробляють, які їм Порошенко дав. За пару сотень гривень і церкву заберуть і матір рідну продадуть. Ганьба!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21 Березня 2019, 01:12
Це тільки по селах бідних людей дурять, в містах ніхто навіть не ризикує відбирати храми, зрозуміло чому, бідні люди як вас дурять(
21 Березня 2019, 01:19
Люди не має московської чи укранської церкви, церква Божа, їй вже більше 2 тисяч років!!! А вас хочуть пов"язати з розкольниками , по суті сектантами, яких ніхто не визнає і з якими немає евхаристичного еднання ні у однієї з православних церков.
21 Березня 2019, 01:24
Люди добрі ми йдемо у Європу! Де свобода віросповідання? Що Ви робите? Зберіться гуртом, зробіть дорогу, допоможіть бідним і нужденним. Скільки проблем навколо, а вам церква мішає, ви не ходили туди і не підете, перейдете в ПЦУ і станете щасливими? Ні,тільки розведете ненавість і розбрат. ПЦУ -це секта.
21 Березня 2019, 01:51
Цих віруючих, що на фото позують, ніхто ніколи в церкві не бачив. Це вони вирішують долю церкви???? Позор і ганьба!!!!!!
21 Березня 2019, 01:57
Яка громада? Куди перейшла? Як не соромно це писати? Справжня церковна громада села Великий Курінь Любешівського району Волинської області нікуди не переходила!!! Кучка атеїстів і декілька людей з пагубною звичкою до алкоголю вирішили кудись піти, ну, то нехай ідуть. Щасливої дороги!!!!!
21 Березня 2019, 02:03
Вірно- грамота від їх епископа - це не ПЕРЕХІД до ПЦУ, цей заголовок просто обман, втім як і вся струкрута так званої ПЦУ побудована на обмані, болото в яке і нас тягнуть
21 Березня 2019, 02:18
Той Михаіл в Луцьку, мабуть, всім ті писульки штампує. Він, хоч закон про перехід релігійної громади до ПЦУ сам читав? І не треба писати, що це були збори парафіян. Ті громадяни,що були на зборах ( два десятки людей), хоча живуть в селі до церкви не ходять, вони ніколи не були парафіянами церкви Різдва Христового с. Великий Курінь. Це всі знають і мовчати не будуть.
21 Березня 2019, 02:34
Так, я Вами згоден все побудовано на обмані. ПЦУ - це штучно створена політична організація. Ви читали цей славнозвісний Томас. Почитайте, дуже цікаво!!! Це просто жах: це не українська церква, це- стамбульська церква без прав і в повній кабалі від Стамбула. Ви туди йдете????
21 Березня 2019, 02:45
Я взагалі пропоную подавати до суду, за незаконне рейдерство є стаття і є громади, які відстояли свої права в суді, боятися цих запроданців точно не варто. У нас є права і свобода, які не продаються!
21 Березня 2019, 11:10
Я жителька цього села, кожну неділю і свято хожу в храм Різдва Христового. Мене, моїх рідних,друзів, знайомих, які теж відвідують часто Богослужіння в цій церкві, ніхто не опитував , чи згодні ми на перехід в іншу церковну структуру. НАС НІХТО НЕ ЗАПИТАВ, чи хочемо ми в ПЦУ!!!! Як це так??? На фотографії ті люди,які ніякого відношення до церковної громади не мають. Вони не мають права вирішувати куда йти церковній громаді, бо вони до неї НЕ НАЛЕЖАТЬ. Ми, прихожани нікуди переходити НЕ ХОЧЕМО!!!!!!!!
21 Березня 2019, 11:14
Де взялись тих 193 людини??? Я точно знаю, що бажаючих перейти до ПЦУ не більше 25 чол. в цьому селі. Кого вони в ті списки записали???
21 Березня 2019, 11:21
Зібралися в клубі невіруючі люди, щоб зробити "добро" для віруючих. Не хочете самі йти до ПЦУ, то ми вас силою туди заженемо, зробимо фальсифікацію і обман. Виходить так. То нехай у клубі створюють свою церкву ПЦУ і туди ходять.
21 Березня 2019, 11:30
Нехай живе клубна церква ПЦУ!!!!
21 Березня 2019, 12:01
Гріх сміятися з "хворих" людей. Добре вам, ви віруючі,а вони нещасні не знають Бога, тому і поступають підло, як диявол вчить: робити все з обманом і брехнею. Але Господь відкриває двері до раю, а диявол двері до пекла. І кожен сам вибирає куди йому йти.
21 Березня 2019, 12:17
Дійсно, нещасні люди. Зміниться політична ситуація, адже вже скоро вибори, як тоді вони будуть в очі односельчанам дивитися. Як пояснять свій обман? Та ,мабуть, у них немає совісті і їм не буде соромно. Вирішувати долю церкви мають право тільки ті хто регулярно відвідує Богослужіння і приступає до Святого Причастя. Що хочуть зробити ті хто не відвідує храм? Самі в храм не ходять і хочуть , щоб після переходу в ПЦУ інші не ходили. Людина не скотина, її не можна заганяти туди куди вона йти не хоче.
21 Березня 2019, 12:38
Наша церква незмінна і існує вже більше 2000 років. Голова нашої церкви Іісус Христос! Ми були під монголо-татарами, під поляками, під німцями, під комуністами і вижили. Зараз ми у Вільній Україні і такого тиску на нашу істинну Православну церкву ще не було. Не чужинці нас гонять, а наші православні брати і сестри.Прийди до церкви - там Іісус Христос, він не буде питати тебе, якої ти націі, а спитає,чи любиш ти свого ближнього? Та,мабуть, прихильники ПЦУ вважають,що вони поступають з любов"ю до ближнього,коли силою і обманом хочуть затягти нас до секти ПЦУ. Шановні сектанти! Ваші діди і пра-прадіди молились у нашій православній церкві, свято берегли свою церкву і ви вважаєте їх дурними? Вони не в ту церкву ходили? Схаменіться!!!!
21 Березня 2019, 12:45
За гроші і діда і прадіда продадуть. Хоча молитвами дідів і прадідів Господь нас всіх ще на світі тримає. Для тих хто хоче в ПЦУ видно пенсія Порошенка значно вагоміша за молитву предків.
21 Березня 2019, 12:54
Дай їм, Боже,ще довго і довго жити на ту пенсію. Вони її заслужили!
21 Березня 2019, 13:33
Збори парафіян пройшли у сільському клубі, значить створили церкву ПЦУ у сільському клубі. У клуб прийшли шанувальники стамбульського патріархату. Їх було десь до трьох десятків. Нова культурна течія на селі. Тепер клуб стане осередком духовності. Пастора на сцену в руки йому мікрофон і вперед до світлого майбутнього. Які ж молодці, дійсно. Слава новим "реформаторам" церкви! Тепер у сільському клубі буде церква ПЦУ. Сміхолюдники, що ще сказати.
21 Березня 2019, 13:50
Ні, вони в клубі залишатись не хочуть, вони хочуть поширювати свою культуру далі по всьому селу. Їх лозунг: " ПЦУ у кожну оселю !" Накинули вони оком і на храм святий, хоча ніколи туди не заходили, проте рахують, що мають право вказувати істинним прихожанам до якої церкви їм належати. Вони ж всі до одного професори Богослів"я, все знають про канони православної церкви. Так,так особливо Олександр Клубук він просто Академік з церковного права. Я думаю, що йому вже пора стати священником у новоствореній ПЦУ. А замість хреста медаль йому на шию за заслуги у створенні нової церкви у селі.
21 Березня 2019, 14:37
Я думаю, пояснення такій ситуації тільки одне: люди гроші відробляють, які їм заплатили, щоб перевести канонічну церкву у ПЦУ. Але ті гроші, як кажуть, можуть і поперек горла стати. Свою душу продали -інших не зачіпайте!!!!! Не маєте права!!!! У нас свобода Віросповідання!!!!!!!
21 Березня 2019, 16:40
Людочки всі дивіться! Дав грамоту на церкву тим людям, що в церкву ніколи не ходили і "Вірую" не знають. Він, хоч їх спитав,чи вони віруючі ? Стидалися б , ще й фотографію виставили!!!! Де ваша совість???? Ото значить така церква ПЦУ. Все понятно. Ганьба!
21 Березня 2019, 16:59
ПЦУ -це така церква преподобного Рошена, туди приймають всіх хто вміє добре брехати, фальсифікувати, обдурювати людей. В Бога вірувати там не треба. Які там молитви?Нащо їм молитви? Головне добре вміти обманювати людей. Короче, достойні діти свого батька Рошена.
21 Березня 2019, 17:30
Тільки прикриваються Україною, а по суті продають Україну, продають стамбульському патріарху, віру своїх предків продають. Скажуть католикам продати, вони і католикам продадуть, тільки називають себе патріотами України, а на Україну їм наплювати. В них є молитва одна в ній всього три слова: "Геть від Москви!" Вони вдень і вночі її повторюють як заклинання. А їхній батько на війні з Москвою гроші заробляє і сміється з дурнів. Дав їм Томос -їжте його з хлібом. Нащо вам пенсія? Нащо вам зарплати?Нащо вам дороги? Тарифи ще піднімемо і сидіть собі тихо в ПЦУ.
21 Березня 2019, 17:32
Це слово ПЦУ звучить як матюк, чесне слово.
21 Березня 2019, 17:56
Я читав,що спочатку була назва СЦУ-типу соборна церква України. Але СЦУ ще гірше звучить чим ПЦУ. Короче куди не ступи, чи в ПЦУ ,чи у СЦУ попадаєш в автофекальну церкву .
21 Березня 2019, 18:10
Ніхто не проти, хочуть люди кудись іти нехай ідуть. Тільки не треба за всіх розписуватись. Наша церква Українська Православна Церква. Юридично ми абсолютно незалежні і від Москви і від Константинополя. А те,що йдуть гроші на Москву -брехня,яку повторюють вже багато років ті що захоплюють храми, щоб виправдати свої підлі дії. Не вірте їм люди, подивіться яким обманом вони складали ті списки -там брехня. Зайшли до бабці спитали: " Ви за те, щоб війна закінчилась" вона каже: -"так" -вони: "ну то розпишіться" І так назбирали 193 підписи. До тих хто ходить в храм не заходили. Сто раз ганьба!
21 Березня 2019, 18:30
Не приємно, що наші люди не знають законів духовних і державних, не поважають своїх односельчан, ведуть себе не по християнськи. Маю надію, що таке беззаконня буде покарано! Ми європейська країна, а не варвари. У Бібілії ніде не написано, що християни забирали храми. Христос не вчив брехати і битись. Він вчив любити і прощати. Не знаю, в якого бога вірять ці люди????
21 Березня 2019, 19:13
Коли церква створюється під політичну ситуацію в країні - це ганьба на цілий світ!!! Церква це духовний світ, а не політичний. Зміниться політична ситуація, де буде тоді ваша церква. Вже всі з того томосу сміються. А вони носяться з ним як курка з яйцем.
21 Березня 2019, 21:15
Прийнятий Закон України про перехід церковних громад. Збори церковної громади повинні проходити в храмі, брати участь в них повинні прихожани церкви,які регулярно відвідують Богослужіння. 2/3 ( тобто переважна більшість) від загальної кількості активних прихожан мають право вирішувати питання переходу. Навіщо ці люди порушують Закон України? Їх треба притягти до відповідальності. Вони думають, що це дитячі забавки. Ні, шановні, за порушення Закону будете відповідати!
21 Березня 2019, 21:26
Дуже добре,що фото виклали. Тепер всі будуть знати цих "героїв" в лице. Совісті в людей немає, що ще скажеш? А тим хто їм співає діферамби скажу: " Люди! Церква- це дуже серйозно, це не колгосп, де можна беззконня творити. І повірте в історії дуже багато прикладів того, чим закінчували люди,які піднімали голос і руки на церкву. Не дай вам, Боже, бути серед них !".
21 Березня 2019, 21:47
Мало нам війни на Донбасі то ще і церковну війну почали. Головне відвернути увагу від малих пенсій і високих тарифів, цін на продукти. Забрали все то хоч в душу нам не лізьте, оставте в покої нашу церкву.
21 Березня 2019, 22:03
Що таке ПЦУ - це церква Київського Патріархату, просто назву змінили. Ідіть до нас в Проходи близенько біля Куреня. В нас церква Київського патріархату, тобто ПЦУ стоїть порожня. Моліться, хоч лоба побийте, а від нашої Церкви УПЦ відчепіться!!!!!!!!
21 Березня 2019, 22:06
Читаю, і в черговий раз дивуюся, як дорослим, освідченим, віруючим(як вони самі себе називають) людям легко запудрити мозок дешевою (але регулярною) московською пропагандою. Томос не такий, Церква не така, назва не така, мова не така - ви себе чуєте взагалі? Кинулись як дике стадо осуджувати, понаписували тут одне за одним розгнівані коментарі, прямо справжні воїни Христові, аж палаєте праведним гнівом!!! Цікаво, а от предстати з оцім усім прямо зараз перед ним наважились би? Вдарили б себе в груди, гордо відзвітувавшись як самовідвержено захищали .... а власне що ви захищаєте? <br/><br/>Точніше сказати кого? Бо всі ваші заклики тут, прямо ідентичне копіювання російської пропаганди, яка захищає лише свої загарбницькі інтереси. Тоді одразу запитаю: забули як живеться під їх владою? Чи спогади про голодомори, концтабори, розстріли та винищення всього українського, застаріли? Тоді гляньте на схід, може так пам'ять освіжиться. Чи може ви захищаєте їх Церкву, яка, на жаль, повністю підтримує всю цю терористичну політику, дурячи нам голови та сіючи розбрат серед нас? Ах, точно, ви ж свято вірите що УПЦ не РПЦ? Тоді мушу дещо прояснити.<br/>Якщо ви такі розумні в церковному праві, так уточніть до складу чиєї церкви належить весь синод УПЦ??? А потім доводьте що це не представництво РПЦ в Україні. Незалежні в управлінні? Настільки, що аж слово в слово повторили всі рішення синоду РПЦ стосовно питань Томосу, та так поспішали бідолашні, щоб зробити це наступного дня, що аж свій синод зібрати забули. І це лише самі поверхневі приклади, продовжувати? Чи благословення бойовиків вашою шановною УПЦ, які потім з благословенної зброї убивали і убивають наших синів та дочок, це теж частина віри? Віра змушує потім таких священників відмовляти у відспівуванні наших героїв? І мабуть таки віра змушувала їх захищати беркут на майдані та переховувати у стінах Лаври купу тітушок? Чи це все, та багато іншого, теж частина &quot;рошеновської&quot; пропаганди, якою ви прикриваєтесь не гірше за путінських журналюг? А українці, які, живучи на своїй Богом даній землі, хочуть звільнитися від цього ярма, хочуть нарешті молитися рідною мовою у справжній Українській Церкві, це все атеїсти, розкольники та зрадники? Та хто ж ви тоді такі?!! Лицемірно розповідаєте тут про любов, тільки в ваших словах на неї жодного натяку! Кажете, що ми станемо рабами Константинополя, тільки його тут і близько не видно, а московською пропагандою аж смердить! До минулої осені той же Константинопольський патріархат був нам Церквою Матір'ю, а тепер їх Томос (за який боролися ще наші предки) став не таким? І чому ж? Бо так москва сказала?! Політична церква кажете?! Не прикривались би ви тим, в чому нічого не розумієте, а хоча б раз задумались в чому суть справжньої люблячої віри! Начепили на себе маски святості, а всередині що? Звідки стільки злоби, поясніть? Скільки років ви плюндрували нашу Церкву, а зараз, коли дав Господь можливість всім об'єднатися в ній, ви з усіх сил сієте розбрат та боретесь проти свого ж народу, на радість справжньому ворогові! Хоча про що тут казати, все і так давно зрозуміло. Просто дайте відповідь на просте питання: якби навіть Сам Христос Спаситель явився зараз, щоб повідомити вам правду, хто перший з вас почав би кричати &quot;Розіпни, розіпни Його&quot;? Адже саме таку вказівку вам дадуть ваші &quot;куратори&quot;, чи ви ще досі вірите що &quot;убиваючи, тим самим служите Богу&quot;? <br/><br/>Сумно це все... Прекрасно розумію, що на мої слова у вас вже палає тонна обурень та ще гарячіших відповідей, але прошу одне - гляньте правді в очі. Ви ж розумієте про що я кажу, невже у вашій українській душі не залишилося місця для цієї самої правди??? Сподіваюся що це не так. Не дозволяйте себе зомбувати, майте чистий розум, будьте вільними, справжніми Особистостями по Образу та Подобі Божій! Думайте своєю головою, люди, прошу вас, думайте!!! Тільки так ми об'єднаємось та побудуємо справжню сильну Українську державу і справжню сильну Українську Церкву. Тільки так зовнішні та внутрішні вороги не зможуть нас здолати, бо за нами була є і буде Правда Божа. Тільки так з нами буде Бог.<br/><br/>Хоча, зрештою, кожен робить свій вибір. Добре подумаймо ще раз кому служимо. Дуже добре. <br/><br/>Слава Ісусу Христу! Слава Україні!
21 Березня 2019, 22:21
Їм треба, щоб ще одна церква пусткою стояла! Щоб не собі і не людям ! Справжні Українці ! Ганьба!!!!!!!
21 Березня 2019, 22:33
Шановний українець не треба так багато писати і повторювати те,що вже тисячу раз прозвучало із уст таких патріотів України, як Ви. Я поважаю Вашу думку, але будь те ласкаві, поважайте думку і решти українців. Гляньте правді в очі. Це Вас , шановний, зомбували, а ми собі мирно ходимо до своєї церкви і тільки просимо нас не чіпати і самим вирішувати до якої церкви ходити. Я думаю ми маємо на це право. Ви , що не розумієте, що ці &quot; активісти&quot; ПЦУ в нашому селі дурять людей, їх всього трохи більше двох десятків, це всі знають.а 193 підписи вони зібрали обманом. Виходить, щоб бути патріотом України обов&quot;язково треба брехати.
21 Березня 2019, 22:39
Боже, про яке ярмо Ви говорите, шановний. В нас немає ярма у церкві, у нас є ярмо високих тарифів, ярмо бідності, ярмо безробіття! Борітеся патріоте , щоб звільнитися від цих пут, а церкву оставте в покої. Це єдиний захисток,де людина почуває себе почутою, бо президент і уряд нас вже давно не чують.
21 Березня 2019, 22:42
Що вам мішає будувати свою церкву ПЦУ? Ми вам мішаєм. Вам потрібно приміщення церкви? Справжній віруючій людині потрібен тільки Господь! Ви чуєте? Запутаний у ярмі!
21 Березня 2019, 22:46
Вони вже так запутались,що довго не випитаються. Ми ходимо до церкви,щоб молитись, а не на міттинг. У Бога немає нації, ми всі рівні перед Богом і білі, і чорні, і китайці, і японці. При чом тут синод УПЦ? Ми йдемо до Бога, а не до Синоду.
21 Березня 2019, 22:49
Що він пише, той українець? Хто плюндрував їхню церкву? Ми всіх поважаємо і вже 27 років мирно співіснуємо з іншими конфесіями. Все було добре. Кому потрібно,щоб ми сварилися?
21 Березня 2019, 22:54
Нащо так багато писати. Написано багато , а читати немає що. Якраз ми добре думаємо, кому служимо: служили,служемо і будемо служити тільки Господу. Церква- тільки для Бога, а виясняти хто в якому ярмі сидить ідіть у Верховну Раду, там Вас обов&quot;язково вислухають.
21 Березня 2019, 23:03
Читаю і диву дивуюсь. Людини потратила час, щоб написати політичну пропоганду, яка і так звучить з кожного каналу телевізора.Почуйте нас ми просто хочемо мирно молитись у своїй церкві за здоров&quot;я своїх рідних, близьких, знайомих і за ваше здоров&quot;я, українець. Хочемо поминати мерлих в храмі,хрестити дітей, вінчати, ми не хочемо сваритися і вас ми поважаємо. Направте свою безмежну енергію на розбудову вашої рідної України, а не на ненавість до Москви. Ненавість породжує тільки зло.
21 Березня 2019, 23:13
Вже думала не писати, але ще скажу пару слів:&quot; Шановний, українець, любов до рідної землі не полягає у тому, щоб придумувати собі ворога, а потім з ним боротися. Ще раз почуйте, у нас свобода віросповідання, ми Європейська правова країна. Ми маємо право молитися у нашій церкві. Не порушуйте наші права!!!!!!&quot;
21 Березня 2019, 23:14
Шановний Українець, Ви ні в історії, а ні питаннях Віри не сильні. Голодомори в Росії були ще більшими, і це були злочини радянської влади проти всіх народів тодішнього СССР. Хоча щось вам доводити марно, ажде наразі ви працюєте &quot;порохобом&quot;і ваш потік маразму як під копірку пишуть всі з &quot;вашого профсоюзу&quot;. Змініть риторику і подумайте мізками. Рада у більшості наших людей ще ясний розум і нормальне критичне мислення.
21 Березня 2019, 23:21
Да, в людини мозок забитий регулярно пропогандою з телевізора. Українець, дайте відпочинок своїй голові - виключте на день-два телевізор, може в голові проясниться.
21 Березня 2019, 23:25
Ні, він телевізора не виключить, бо вже у своїй зомбованості він дуже далеко зайшов. Шкода людини, щось підказує, що людина він не погана, але регулярна пропоганда з телевізора зробила своє діло.
21 Березня 2019, 23:26
Спаси його, Господи! Да, видно шо людина розумна, але ярмо телевізора- це тяжке ярмо.
21 Березня 2019, 23:31
І чого ви вчепилися до людини, хай що хоче те й і робить. Може він регулярно патріотичну літературу читає і така душа в його широка, що всю лапшу, що йому на вуха вішають він до серця приймає. Я думаю,насправдІ, він гарна людина.
21 Березня 2019, 23:35
Шановна Тетяно (та всі хто писав і писатиме після), на жаль практика показує що треба не просто повторювати, а доносити на всіх можливих рівнях! Адже саме завдяки такій &quot;тихій мирній&quot; позиції, про яку Ви кажете, ми маємо зараз те що маємо. Я поважаю думку решти українців, але як можу мовчати, коли через деякі з цих думок змушений потерпати від гірких наслідків? Коли такі думки допомагають нами маніпулювати, роз'єднувати та потроху знищувати? За що тоді воюють та гинуть наші воїни там на сході? За що полягла Небесна Сотня? <br/>Питання Церкви, на жаль, зараз давно вийшло за межі простих питань віри, адже саме користуючись церковним авторитетом, дуже легко сіяти пропаганду серед основної маси населення. Власне що зараз і відбувається! Згадайте скільки бруду та осуджень лилося всі ці роки в сторону УПЦ Київського Патріархату? Причому масово, організовано, з використанням купи методичок та підкуплених &quot;віруючих&quot;! Забули, як при владі яника, масово відбирали храми, з використанням тітушок і правохоронних органів? Ви тут про любов розповідали немало, то це теж її такі вияви, правда? Вам зараз кажуть що відбувається рейдерство, але де ж воно? Чому не приїхала банда на кількох автобусах і просто не виламала двері до храму, як робили проти нашої Церкви? Обманюють кажете? Хочете сказати, що стільки підписів зібрали і всі обманом? Люди взагалі там голови не мають, ви так хочете сказати? Чи 193 і все бабусі та дідусі? Кого ви самі зараз обманюєте, скажіть будь ласка? Чи ви готові свято вірити в будь яку брехню, аби вона вам подобалась та підходила під вашу &quot;віру&quot;? <br/>Чому я, українець, живучи в Україні та бажаючи молитися в Українській Церкві зазнаю осуду від послідовників російської пропаганди? Чому подібні мені люди не мають права на свободу віросповідання, відстоюючи свої права проти таких ревних послідовників УРПЦ як ви? <br/>Так от відповім - можуть і будуть! Масові переходи до ПЦУ зараз показують одне - таких як я багато. І Україна буде Українською, не важливо як ви будете цьому протистояти. Адже саме це ви зараз і робите! Подивіться уважно, на мої виважені та чіткі питання минулого коментаря ви пишете &quot;багато написано, нема чого читати і тд&quot;. Або ще краще, вириваєте з контексту і підлаштовуєте як вам зручно, прямо анекдот про бліх згадується. І що ж це, як не зазомбованість? Ви просто не хочете бачити те, що вам не подобається бачити. Аж диву даюсь, чим же вас таким взяли ваші куратори? Пообіцяли Царство Боже? Стійте до останнього і спасетесь? І ви такі натхненні відчуттям важливості власного життя ухопилися за цю святу місію, та так що не хочете і слухати, що можете бути неправі. Справді, якщо нами так легко маніпулювати, то чому б цього не робити? Ось головна відповідь, чому попри старання наших справжніх Українців, московська лапа все ще тягнеться до нас. Бо тут є ті, хто радо піддасться їхньому впливу і зустрічатиме хлібом та сіллю. Чому б не панувати, якщо дають таку можливість? Дайте відповідь, шановні!<br/><br/>Більше писати нічого не буду, особисто для мене ви все давно показали, сподіваюся, що на прикладі цього діалогу, побачать і всі інші. Переконуйте себе в своїй правоті, що ж вам ще залишається. Коли прийде час усвідомлення, вибачтесь в першу чергу перед своїми ближніми, яких так старанно поливаєте брудом. Рани їм це не залікує, але хоч себе трохи виправдаєте. <br/><br/>І наостанок - більшість українців зробили свій вибір. Наша Церква та держава, з Божою допомогою, будуть процвітати, вільні від загарбницьких посягань. Цього не змінити ані сусідам, ані тим хто тут їх підтримує радикально чи &quot;мирно&quot;. Останні роки це особливо показали, коли вистояв Майдан, коли ми стримали ворога на сході, коли нам дали довгоочікуваний Томос про Автокефалію. Крок за кроком, ми впораємося, навіть не сумнівайтеся. А вам просто нагадаю, що кожен буде відповідати за свої СПРАВЖНІ наміри та дії. Тому ще раз запропоную: подумайте добре кому насправді служите.<br/><br/>А ваші закиди про &quot;порохобота&quot; та пропаганду з телевізора взагалі повеселили, за це окреме дякую :)<br/><br/>Дай Бог вам розуму. Всього найкращого.
21 Березня 2019, 23:39
Да, а він зараз напише, що це вам лапші навішали. Добре,давайте серйозно. Шановний, українець, Бути Образом І Подобою Божою - це любити від всього серця своїх ближніх, а не шукати ворога , щоб виравдати свою злобу. Ми нікого не чіпаємо і просимо нас залишити в спокої!!!! Ми не хочемо сваритися!!!!!
21 Березня 2019, 23:43
Прочитала допис цього українця і зрозуміла, що це я вже багато раз десь чула. О, моя доле, це ж слово в слово переписано з промови нашого Президента. Багато написав, але не свої слова. Жаль.
22 Березня 2019, 00:05
Ні, він нас ніколи не почує. Але ще раз спробую: &quot; Шановний , українець, направте свою бурну енергію не на видуманого ворога, а на благоустрій своєї рідної землі. Ви бачите, які у на дороги.? Видно ви помаленьку набираєте текст і ми його бачимо пізніше. Що вам поганого зробили люди, які хочуть молитися у своїй церкві? Бабуся церковна, яка віддала своє здоров&quot;я рідній землі і жіночка, що ходить в церкву це&quot;московська лапа&quot;, далеко ви зайшли у своїй злобі. Що ви хочете доказати? Служили, служимо і будемо служити Богу. Поважайте право людей на свободу віри! Це записано В Конституції України!!!!
22 Березня 2019, 00:06
Шановний українцю, Вашу меншість, а вас МЕНШІСТЬ зомбованих і майте відвагу це визнати ніхто не чіпає. Вас тільки просимо і благаємо відцепіться від людей, які хочуть і мають право молитися у своїй Українській Церкві!!! Це ви і ваші куплені бандити лізуть до простих людей. Обікрали країну, застрахали людей, наплювали на всі українські і міждународні закони, купили за дешево, тих хто продається і ще й в душу людям лізуть. А про Майдан я вам окремо скажу - він скоро буде новий і краще таким як ви там не попадатись.
22 Березня 2019, 00:11
Я був на Майдані, за все , що ми боролися взяли під ноги. Корупція душить Україну, а вони хочуть відвернути увагу людей, щоб за церкву гризлися. Українець, де ваша совість? Відчепіться від церкви, хоч її не трогайте!!!!
22 Березня 2019, 00:21
Да,напишіть про корупцію, про торгівлю зброєю на крові наших солдат, скільки їх загинуло через несправні транспортні засоби, зокрема медичні машини,які ламались і не довозили поранених до лікарень і вони помирали в дорозі. Ви такого не дивитесь. Ні, про це не можна, треба церкву кусати, бо вона не захищена, над нею тільки Господь. У нас свобода слова тільки УПЦ паклюжити.
22 Березня 2019, 00:30
Людина судить по собі. Він не розуміє нас. А кому вигідна війна час покаже. Хоче він мати ворога , нехай має. А хто кого хлібом сіллю вітав, коли фашисти ступили на нашу землю, згадайте, ой забули.
22 Березня 2019, 00:35
Я згоден з думкою Олега,що Томасом і переходом в ПЦУ відвертають увагу людей від КОРУПЦІІ!!!! КОРУПЦІЯ -це наш ворог №1.
22 Березня 2019, 00:41
Да, людина судить по собі - в нього є куратори, то він думає, що і в інших є куратори. Кожна людина має право молитися в тій церкві в якій вона хоче. І він має право. Ні, ви повинні молитися в тій в якій потрібно, ви не розумієте. Що за мова?
22 Березня 2019, 00:53
От такі писаки, як цей українець так вміло вміють маніпулювати людьми. Вміло заводи людей в іншу течію, а ви ведетеся. А про те, що на фото люди, які ніколи в храм не ходили НІ СЛОВА!!!!!!!!!! ВОНИ НЕ ПРИХОЖАНИ ХРАМУ РІЗДВА ХРИСТОВОГО СЕЛА ВЕЛИКИЙ КУРІНЬ!!!!!!! ВОНИ ДО ЦЕРКВИ НЕ ХОДЯТЬ!!!!! ВОНИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВИРІШУВАТИ ДОЛЮ ЦЕРКВИ!!!!! ЦЕ ОБМАН ЛЮДЕЙ!!!!!!!! ОТАКА Церква ПЦУ БУДУЄТЬСЯ НА БРЕХНІ!!!!!!!!Шановний, Українець, ВОНИ НЕ ПРИХОЖАНИ ЦЕРКВИ!!!!!!!
22 Березня 2019, 01:11
Да, завів людей, куди захотів. А на фото не прихожани церкви. Я їх в церкві ніколи не бачила. Хожу щосвята і щонеділі на Богослужіння до Храму Різдва Христового з самого початку, як побудувався. От, як то! Раз-два і забив баки, то хто кому лапші навішав? Бач , як вміє маніпулювати! Отакі вони борці за ПЦУ! Ганьба такому українцю!!!!!
22 Березня 2019, 01:20
Прочитала і в мене шок! Людина говорить про високі матерії, а насправді, не хоче бачити,що дійсно на фотографії з Михаілом люди,які ніколи в церкву не ходили! Вони не прихожани церкви! А в Законі України про перехід церковних громад записано,що все вирішувати повинні прихожани церкви! Ще я запитаю: &quot;Де ваша совість ?&quot; То та бабця,що все життя проходила в храм вона &quot;московська лапа&quot;, а вони, які ніколи ногою в храм не ступили борці за церкву!
22 Березня 2019, 01:28
Добре,що є та фотографія ! Всі побачили хто за ПЦУ бореться, ті що до церкви ніколи не ходили!
22 Березня 2019, 02:04
Пишу, позвонила кума,щоб прочитав цю писанину Українця. Да хороший учень свого Боса. Його питають, де відрубані руки! а він чеше два часа про Остаточне прощавай, Руку Москви, Європейську армію,зростання економіки,як не чує. та сама пєсня і в цього патріота. Він не бачить хто на фото ,тобі сказали вони в церкві не були ні разу шо не ясно нє ллє воду , пише дисертацію.
22 Березня 2019, 02:37
Порошенко торгує з Путіним і вони обоє на війні заробляють,а ви жуйте хліб зверху мажте томасом і запивайте обіцянками про життя по-новому. А вони ідуть своїм шляхом до світлого майбутнього, один другого вартий. А ще забув, і чубтеся за храми.
22 Березня 2019, 02:42
Всетаки вирішив написати ще раз, так як тема пішла не в те русло.<br/><br/>Я не знаю прихожан цього храму взагалі, тому оцінювати ходять чи ні не буду. Але! Викликають великі сумніви розповіді що стільки підписів і все брехнею зібрані. Можливо ви і самі не здогадуєтесь як багато людей хочуть цього переходу? Ви не хочете, тому вас ця тема так і рознервувала. Але ж окремі думки тут - це не думки всієї громади. Стільки підписів обманом не збереш, тому ваші нерви зрозумілі, але оцінювати ситуацію потрібно в цілому.<br/><br/>Далі. Стосовно влади - де я написав хоч слово про це? Чи я когось вигороджую або агітую за когось? Перечитайте ще раз, будь ласка, може тоді побачите що ми почали говорити за Церкву, суто про неї я і говорив. А те що живеться важко і проблем багато, то абсолютно підтримую. Тільки це не виправдовує людей, які прикриваючись проблемами з владою, підтримують ідеологів &quot;руського міра&quot;. Це пряма зневага як наших військових, так і загалом співвітчизників. Працювати є над чим, і працювати багато. І, що не кажіть, Церква одна з частин цієї праці. Повторю ще раз слова з минулого коментаря - занадто великий вплив на наших людей через Церкву, тому ворог використовує її в своїх цілях. І після утворення ПЦУ просто гляньте яка реакція зі сторони росії в цілому! Вони там наче показилися, такої хвилі злоби та ненависті з часів Майдану не було. Адже тоді вони втрачали нашу країну політично, а зараз втрачають духовно. Це не показник? Зверніть увагу на це, будьте такі добрі. І ще, моліться собі на здоров'я де вам завгодно, я не чіпаю цього. РПЦ теж православна церква, яка, на жаль, веде політику свою зовсім не по церковному. І її представництво в Україні УПЦ МП наслідує своїх керівників. Як би не було прикро, але маємо те що маємо, і саме тому повинні бути особливо уважними. Задайте собі прості питання: чому стільки років злісно переслідувалась УПЦ КП? Через канони і тд, чи тому що їм не потрібна була тут ще одна Українська церква, яка заважала б їхньому впливу? Чому раптово не стало митрополита Володимира Сабодана, який був прибічником об'єднання наших церков? Хвороба раптово замучила? Якби йому не &quot;допомогли&quot; з цим, то жив би він до цього часу як живе наш патріарх Філарет, і ми б не говорили про це все тут і зараз, а навпаки вітали одне одного і раділи від об'єднання. Але це не потрібно нашим ворогам. Не потрібна наша єдність - їм потрібно нас розділити, посварити, змусити бачити ворога одне в одному. Бо тільки так нами можна керувати. Тему можна продовжувати безкінечно, але головна суть думаю зрозуміла.<br/><br/>Стосовно ПЦУ скажу лише одне - це повноцінна наша Українська Церква. Та, якою ганьбували багато років, довіряючись &quot;авторитетним&quot; заявам її противників. Та, яку стільки віків чекали та намагалися здобути наші предки. На жаль багато хто цього не бачить, адже наші вороги застосовують всі можливі зусилля щоб переконати нас в тому, що це політичний проект чи щось в такому стилі. Я не змушую вас вірити мені зараз, чи, тим більше, не агітую переходити туди. Але прошу задуматись над моїми словами, щоб не втратити через озлобленість до влади те, що стільки часу виборювали в нерівній боротьбі з московськими ресурсами. Проте навіть це не допомогло їм, адже боролися не з нами, а з Богом. Кажете порошенко купив? Хіба в нього більше грошей як в російських диктаторів? Хіба більше впливу чи способів примушення? Стільки років Константинополь не наважувався дати нам цей Томос, саме через всі ці ресурси, але не тепер. Без Божої допомоги ця справа ніколи б не звершилась, що б там хто не казав, тому нам тим більше треба цінувати її.<br/><br/>Тому прошу вас ще раз - думайте, аналізуйте все це з усіх сторін. Не дозволяйте собою маніпулювати навіть тим людям, яких давно знаєте та довіряєте, але бачите що вони підпали під вплив. Ви мене не знаєте, я не знаю вас, тому в цій розмові тим більше можна обговорити все це без зайвих емоційних прив'язок. Зі своєї сторони перепрошую за можливу різкість в своїх попередніх коментарях, занадто накипіло вже все це, та й стиль ваших коментарів теж розбурхав давню рану. Мені дуже прикро, що ми не можемо навіть зараз спокійно молитися Богу і не говорити при цьому про своїх та чужих. Щиро вірю і знаю, що в недалекому майбутньому це зміниться. А зараз нам потрібно триматися. Всім разом, об'єднатися і не дозволяти нікому нас роз'єднувати. Не забувати гіркі уроки історії, щоб ні в якому разі не допустити повторення. Тільки відстоявши свою Україну, ми зможемо будувати та розвивати її, поборовши заодно не тільки корупцію а й тонну інших проблем. Саме на цьому і хочуть маніпулювати наші противники, переодягнувшись в овечу шкуру. Тому і кажу - будьмо уважні, не дозвольмо себе обдурити! Нам же тут жити, нашим дітям, внукам, всім нашим рідним! І зараз якраз переломний момент - або рабство, або свобода. Бог дав нам це життя, дав народитися і бути громадянами цієї країни. Цінуймо це, бережімо це, підтримуймо та поважаймо одне одного. І тоді станемо значно ближче до тієї любові, яку нам заповів мати Господь між собою. Тоді і буде в нас Справжня Вільна Україна. <br/><br/>Радий, що закриваю нашу бесіду на більш спокійній ноті, щиро бажаю всім щоб цього спокою було якомога більше. Особливо в такий випробувальний час. Все написане мною - правда, можливо неприємна, можливо різка, але правда. І я хотів донести її лише з одною метою - знаю, що є люди, які читаючи це, зможуть визначити для себе важливі, або навіть визначальні, моменти. Перестануть сумніватися і визначаться як бути далі. Можливо і ви подивитись на це по іншому, воля ваша. Бо знов скажете, що маніпулюю :)<br/><br/>Вам же найперше бажаю мирно та адекватно вирішити ситуацію з переходом до ПЦУ. Ні до чого вас не закликаю в цьому випадку, це ваша справа. Лише прошу Божої допомоги, щоб як у вас, так і у всіх подібних випадках, ситуація вирішилася за Його Святою Волею. <br/><br/>Пишу багато, бо ще більше на душі лежить. Як зрештою і в кожного з нас. І дуже не хочеться втратити навіть те найменше, що таким важким шляхом здобувається. Про це і наголошував тут найперше. Ще раз всього найкращого, миру нам всім якомога швидшого та Божої допомоги повсякчасно, Українці!
22 Березня 2019, 03:14
Ні , шановний були люди на цих зборах і нарахували любителів ПЦУ аж 25чол. Як Ви думаєте, якби їх було більше вони що на збори не прийшли б. Це по-перше. По -друге УПЦ КП ніхто не переслідував, принаймні у нас. В сусідньому селі Проходи є храм КП через дорогу наш і ми мирно співіснуємо і ніколи не сварилися. По-друге, Ви в курсі , що на території Російської Федерації є аж три єпархІІ УПЦ КП ( тепер уже ПЦУ), не приходи , а єпархії з десятками приходів і їх там теж ніхто не переслідує. А підписи в нашому селі були зібрані обманом. Вони ті списки нікому показувати не хочуть, бо знають, що там брехня. Чого не прийшли ні до одного прихожанина церкви, який дійсно ходить в церкву, цифри взяли з потолка. І це буде доказано в суді. На фото люди, які ніколи, ви чуєте ?, ніколи не були в церкві. Це вам скаже кожен хто ходить до храму. Вільна Україна в моєму розумінні, коли поважають волю кожної людини. А починати розвивати Україну потрібно з поваги до простих українців. У вас не має поваги до почуттів простих людей, ви не розумієте,що віра це їх життя, це їх душа і без неї немає сенсу жити. Вони не впираються, люди просто відчувають особливу благодать у своїх храмах, Господь помагає і дає цю благодать. Прочитайте послання апостола Павла, там чітко сказано, що в Бога немає нації. Ділити людей по національній ознаці підло і ницо. Так прості росіяни наші православні брати і сестри вони також, мабуть, страждають від своїх правителів, як і ми. У нас з ними тільки молитовний зв&quot;язок. Що це заборонено? Зараз Великий Піст , час покаяння. Ви подумайте в який час почали розбрат з брехнею і обманом ці &quot; фотомоделі&quot; Як кажуть , без коментарів. Людей пізнають по їх справах. Подумайте і змініть свою думку, не агітуйте за ПЦУ, вже скоро ви взнаєте,що то за церква і у вас волосся стане дибом. Ви дуже мало знаєте. Нехай вас Бог прощає!!!
22 Березня 2019, 12:13
Доброго дня!<br/>Не змогла оминути, бо була в такому ШОЦІ від прочитаного, що волосся дибки. Ой як довго нам ще до справжнього УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. До ДЕРЖАВИ, до сильної НАЦІЇ, яка буде захищати і любити себе. А поки у нас сусід сусіда придушить, згнобить. <br/>Я хочу спочатку подякувати тим активістам, які першими підняли це питання. Ви МОЛОДЦІ, Повірте у Вас більше прихильників і однодумців ніж ви думаєте. Те що ваші односельчани вас ображають – «Простіть їх. Це не про Вас, вони просто не знають про що говорять. Сміливо ідіть далі і нікого не бійтеся. Не ведіться на провокації, бо такиї буде багато, стримуйте свої емоції, ви на стороні правди. Колись вони це зрозуміють» <br/> А тепер скажу трішки про тих прихожан, які постійно ходять до церкви і вважають, що вони віруючі люди. Якби ви ходили до Бога, то питання це вас би найменш хвилювало. Гляньте правді в очі, почитайте історію, майте свою думку, а не нав’язану. Я сумніваюсь, що ви всі знаєте старослов’янську. Повірте навіть батюшки її до кінця не знають, а просто завчили. Признайтесь собі чесно, чи ви своїх дітей навчили цих молитов, чи пояснювали про що вони. Я скажу моя бабця з дитинства читала молитву перед образами на українській мові (а ми малі стояли на кріслах і зачаровано слухали) і я це свідомо пам’ятаю, не старослов’янською, хоча ходила до церкви як усі ви. Ви говорите що ті хто голосував вони не прихожани!? А ви задумались чому мало ходять до церкви? Людина яка мало ходить до церкви якби і хотіла ще раз прийти то буде вагатись. Бо вона згадає як на неї звернули увагу, обговорили, бо вона не так пройшлась , не так одяглась, не так перехрестилась. Прийде час і вони будуть ходити. Вони не атеїсти, а моляться дома. <br/>Дуже прошу всіх заспокоїтись та поважати один одного. У Вас не забирають церкви, не заборонять молитись. <br/>Я не згадую історію, не пов’язую це з політикою, а просто висловлюю свою думку молодої, простої людини. Молитва повинна бути зрозуміла та доступна кожному. Повірте я ходила довгий час в церкву де правилось старослов’янською ( зверніть увагу, я не згадую приналежність, вона мені ніколи важливої не була) і я прийняла рішення що досить. Я хочу розуміти, чути і співати. І те що я чую зараз, в своїй українській церкві, в притчах та молитвах мені дуже допомагає далі іти по життю. (І тоді ви не відчуваєте важкість в ногах , в спині, вас не відволікає нічого, бо ви в молитві ). <br/>Бажаю мудрості та терпіння. Все мине, всі все зрозуміють. Ви молодці!!! Будьте прикладом для інших. Сміливо висловлюйте думки, але не ведіться на провокації. <br/>Це моя особиста думка, прошу з розумінням поставитись. Надіюсь на Ваше розуміння. Відповідати не буду. Як змогла так і пояснила.
22 Березня 2019, 12:31
Прочитала допис цього українця і знову ця тягомотина:&quot; наші предки віками чекали томос&quot; Які предки? Який томос?Декілька століть назад наш народ боровся з унією, яку теж насильно насаджували на наших територях І Преподобний Іов Почаївський стояв твердо в Почаївській лаврі- оплоті Православ&quot;я. Спитайте любого старожила на Україні і він вам відповість, що чекали предки віками. А зараз люди похилого віку чекають,щоб влада на самому верху кінець-кінцем перестала красти і звернула увагу на їх мізерні пенсії, бо скоро вимруть, як мухи з томосом в зубах. І кожна людина на Україні, яка має рівень інтелекту, хоть трішки вище середнього, проаналізувавши всі документи і публікаціїї твердо скаже: &quot; ПЦУ - це політичний проект&quot; Такі церкви виникали на наших територіях при зміні влади. Згадайте &quot;церкву обновленців&quot;, яка штучно була створена після приходу Радянської влади, але не прижилася, тому і розвалилася. Історію шановний треба знати і пам&quot;ятати, а не нав&quot;язувати людям того, чого не було, розраховуючи на їх тупість і невігластво.
22 Березня 2019, 12:47
Не полінуйтеся і підніміть промови Варфоломія патріарха Константинопольського за дев&quot;яності роки минулого століття ,це було буквально двадцять років тому, як він там називає на кожному кроці церкву УПЦ КП- розкольниками. Це не ми -це він так називав і інших вчив. А що потім змінилося- час покаже. Але нас українець знову маніпулятивно відхиляє від курсу. Нас хвилює наша церква, ми хочемо молитись в своїй церкві УПЦ. А ці люди,які позують, як зірки на фото ДО ЦЕРКВИ НІКОЛИ НЕ ХОДИЛИ. Люди повинні знати цих героїв, які їх обманом хочуть затягти у секту ПЦУ це: КУНДІК СТЕПАН СТЕПАНОВИЧ, ЗІМИЧ СТАНІСЛАВ СТЕПАНОВИЧ. ЖИЛКО ГРИГОРІЙ ІВАНОВИЧ !
22 Березня 2019, 12:56
У нас немає емоційних прив&quot;язок. Нас турбує тільки те, що люди,які ніколи не ступали ногою до церкви - вирішують долю церкви! Ми нікого не хочемо трогати, тільки захищаємось і просимо:&quot; Дайте спокій нашій церкві!!&quot; Вони перші почали! ЗУПИНІТЬСЯ ЛЮДИ!!!!!! У на с СВОБОДА ВІРОСПОВІДАННЯ!!! МИ ЖИВЕМО у ЄВРОПІ!!!!!
22 Березня 2019, 13:00
Ми знаємо, що свою церкву відстоїмо. А цим людям я не заздрю! Я б на їхньому місті втікала з села! Говорять, що заплатили їм багато за таке беззаконня.
22 Березня 2019, 13:08
Шановна НЕБАЙДУЖА , чи УКРАЇНЕЦЬ молода людино у нас в канонічній церкві УПЦ багато приходів звершують службу на українській мові. А старослав&quot;яська мова - це мова наших предків, РАВНОАПОСТОЛЬНОГО ВОЛОДИМИРА І КНЯГИНІ ОЛЬГИ, РАВНОАПОСТОЛЬНИХ КИРИЛА І МЕФОДІЯ. І в тому, що люди не хочуть відмовлятися від свого коріння нічого поганого. В католиків звершують службу на латині і всі задоволені. Про що ви взагалі? Знову маніпулюєте? Ми поважаємо всіх і тільки просимо поваги до себе!!!! Навчіться поважати інших !!!! Ми вас поважаємо. Не займайтеся обманом і все буде добре. Читайте Закони України і дотримуйтесь їх. Там чітко написано хто має право вирішувати долю церкви!!!! На фото люди які до церкви не ходять !!!!!
22 Березня 2019, 13:16
Молитва стає доступною, коли серце не холодне, а коли в серці кусок льоду, ви не почєте молитви на якій мові ЇЇ б не говорили.
22 Березня 2019, 13:23
Мене цікавить одне питання : чому люди, які ніколи не ходили до церкви і ведуть далеко не християнський спосіб життя раптом зацікавилися церквою?????<br/>Не хочеться так думати, але ж відповідь сама напрошується!!!! Бо таких найлегше купити!!! У них немає моральних засад і це всі знають в селі!!!!!!
22 Березня 2019, 13:45
Не можу об'єктивно оцінювати ситуацію з переходом лише покладаючись на ваші твердження. Зі свого боку знаю лише те, що подібний процес не проходить настільки легко і просто &quot;обманув і забрав&quot;, як ви стверджуєте. Якщо підписано указ про перехід, значить для цього були дійсно серйозні причини. А ваші обурені заяви лише підтверджують той факт, що ви належите до ревних прихильників як свого настоятеля, так і УПЦ МП в цілому. Знаючи їх вміння маніпулювати інформацією та доносити її своїм прихожанам в &quot;потрібному&quot; контексті (на зразок своїх очільників), можу лише побажати вам якомога безпристрасніше відноситись до цієї справи. Вірю, що вам дорогий ваш храм, дорогий той спосіб життя, яким ви живете при цьому храмі ось уже багато років. Саме тому і закликаю відноситись до цієї справи більш виважено, а не бути маріонеткою в чужих руках. <br/><br/>Можливо хвиля захоплення храмів УПЦ КП до вас і не дійшла, але політ інформація точно відпрацьовувала на ура. Чи, хочете сказати, ви весь цей час адекватно та чесно ставилися до цієї Церкви? Останні роки ця хвиля трохи заспокоїлася (в зв'язку з політ ситуацією, стало невигідно зізнаватися про належність до РПЦ, власне тоді приставу МП швиденько і прибрали), а зараз вибухнула з новою силою до новоутвореної ПЦУ. І навіть цікаво, що ж такого страшного ви можете розповісти про цю Церкву, окрім зачовганої московської пропаганди? Що ми раби Константинополя? Покажіть в статуті чи в тому ж Томосі де це написано! Наш Томос абсолютно не відрізняється від усіх інших, виданих Автокефальним Православним Церквам. То вони теж раби? А імперіалістичні замашки РПЦ на першість у всьому світі, їх мрії про третій рим, відповідні кроки по ослабленні влади Константинопольської Церкви (наприклад, саботаж собору на Кіпрі у 2016), це все теж лише моя &quot;політ агітація&quot;? Тоді прошу уважно перечитати мої попередні коментарі, де конкретних прикладів я навів значно більше. Кажете воду ллю? Шкода що на цю &quot;воду&quot; тут так ніхто аргументовано і не відповів. <br/><br/>І ще, я чудово розумію простих українців, так як таким же являюся. Живу на тій же землі, плачу ті ж податки, працюю і борюся з труднощами. В мене теж є моя віра, моя Церква, і повірте - подібні мені зазнавали осуду і незаслужениго очорнення задовго до нинішньої пори! Я теж просто хотів ходити і молитися, просто тихо мирно жити. Рівно до тих пір, поки моя чаша не переповнилася. Розділяю народи? Підло, кажете? Підло, коли називають &quot;братами&quot;, а самі убивають, грабують та оббріхують нас на весь світ що є сил! Коли намагаються розділити цілу націю, задля панування над нею! Поїдьте туди і там спробуйте показати свою любов до них, відвідайте згадані вами аж цілі єпархії КП, яких там ніколи і не існувало!!! Ба, та ви серйозно вірите в це!? Що там існує хоч щось не знищене українське? Тоді мушу вас жорстоко розчарувати. А прості люди, на жаль, мало в чому відрізняються від своїх правителів. Якщо з такою радісною ненавистю поїдають та підтакують інформації про наші проблеми, готові вірити кожній абсурдній брехні, бо їм так хочеться!!! то хто вони тоді? І я ні словом не заїкнувся, щоб з ними молитовного зв'язку не було, адже навіть за ворогів Господь заповідав молитися. Проте запитайте зараз ветеранів Другої Світової, і вони розкажуть наскільки думали про молитовний зв'язок із загарбниками у той час. Тоді можливо зрозумієте мої почуття. Є там звісно і нормальні люди, але на жаль їх дійсно меншість. І приборкати цих тиранів, як зробили ми на Майдані, вони не здатні прямо зараз. До речі про Майдан, тут хтось писав що буде новий і мені там краще не з'являтися? Тоді розчарую ще раз - я буду підтримувати його, як робив це і на першому. І буду боротися за своє рідне Українське! Називайте мене як хочете, адже нині бути щирим українцем в деяких колах стало &quot;немодно&quot;. Хунта, бандерівець, розкольник, майданутий? Невже ви і досі не бачите звідки ллється весь цей потік бруду і що його об'єднує?! В політичних, духовних, та будь яких питаннях зараз ми маємо дві сторони - тих хто дійсно за Україну, і хто проти неї (навіть не по своїй справжній волі). Ремонт доріг, тарифи, пенсії, субсидії і тд - це все важливі нагальні проблеми, але невже ви дійсно наївно думаєте, що до тих пір поки в нас війна з &quot;братським&quot; народом, поки вони що є сил намагаються дестабілізувати ситуацію в нашій країні, ми зможемо чогось досягнути? Чи може при їх владі, або владі їх ставлеників аля яник, ми почнемо процвітати? Історія повторюється, що сказати. Наші люди так впевнено готові сплюндрувати всі останні досягнення, які даються нам найважчою ціною багатьох життів, і все тому що черговий замаскований сепаратист пообіцяв зменшити тарифи?! Чому я, і мені подібні українці, повинні потерпати від наслідків цього вибору? Говорите про повагу, але на ділі поважаєте тільки своє, що вже неодноразово демонстрували протягом багатьох років на всіх фронтах. Називайте це порохоботством і політ агітацією, мені плювати, адже якщо правду не хочеться бачити, то завжди знайдеться чим її завуалювати. Нинішня інформаційна війна давно це показала. Не буду вас ні в чому переконувати, кожен залишиться при своїй думці. <br/><br/>На завершення скажу лише одне - скільки б там не було людей в цьому селі (та й по всій Україні), які бажають молитися в справжній Українській Церкві, вони мають на це повне право, абослютно не менше вашого. І обзивати їх атеїстами та іншими &quot;теплими&quot; слівцями, теж не віє благочестям, особливо у Великий Піст. Чи ці люди чимось гірші перед Богом? Сумніваюся. А в посланнях апостола Павла є ще багато чого цікавого та повчального, особливо про істинну любов, якої я тут і натяку не побачив серед ваших коментарів. А людей дійсно пізнають по справах. Я навів тут вже тонну прикладів про реальні справи, але схоже вам не дуже хочеться звертати на це увагу. Право ваше. Як мінімум цей діалог показав, що знаю я точно немало, але навіщо це комусь доводити? &quot;Хто має вуха слухати - нехай слухає&quot;. І вас хай Господь прощає.
22 Березня 2019, 14:04
Скажіть но добродію УКРАЇНЕЦЬ,чи НЕБАЙДУЖА в одній особі, що заважає українцям,які хочуть бути в ПЦУ побудувати свою церкву і молитися в ній, якщо у них в серці така палка віра. Не буду писати багато високих слів, щоб заплутати людей і повестись на вашу красномовність,якою ви хочете похизуватись, а конкретно скажу за своїх односельчан: Кундіка Степана Степановича, Зімича Станіслава Степановича, Жилко Григорія Івановича. Це люди, які не є авторитетом в селі, вони ведуть дужу і дуже не християнський спосіб життя, їх ніколи не цікавила церква!!!! Відкрийте вуха і почуйте!!!! Нехай побудують свою церкву і моляться в ній, чому вони роблять розбрат в селі!!!! Нащо їм наша церква, якщо вони туди ніколи не ходили і кажуть, що і не підуть!!!!! Хто їм дав право вирішувати долю людей!!!! Вони маріонетки в чужих руках!!!!! А ми маріонетками не були і ніколи не будемо!!!!!
22 Березня 2019, 14:05
Не відбирайте храми, ваші діла говорять більше ніж ваш доооовгий текст! Молитися в ПЦУ можна поряд, правильно люди написали стоїть храм ПЦУ поряд пусткою, а ви ще й інших хочете, щоби вигнати на вулицю молитись, скільки вже наших прихожан по інших приходах моляться просто під небом! Господа нашего Ісуса Христа теж звідусіль виганяли владні вельможі, але де вони тепер? ми на відміну від вас не надіємося на князів земних і їх владу, а надіємося на Бога, який любить усіх, тільки ви своїм беззаконням самі від Нього відвертаетсь! Скільки не прикривай неправлу - вона лишиться неправдою
22 Березня 2019, 14:11
Таким Небайдужим можна тільки подякувати - ви самі себе показуете в усій красі так би мовити, і люди ще більше переконуються де правда
22 Березня 2019, 14:13
Хочете молитися в своїй &quot;справжній&quot; Українській церкві - побудуйте і моліться і ми будемо за вас дуже раді, навіть, допоможемо, якщо попросите. Ні, їм, мабюуть, так не підходить, бо , щоб побудувати храм треба потрудитись добре. А тут гроші дали, фальшивих підписів назбирали, писульку виписали і готово. Ганьба!!!
22 Березня 2019, 14:17
А скажіть, чому благочинний Юрій КП їздить нашими селами і готує провокації??? Чому він сам не переходить в ПЦУ? А нас змушує? Назвіть хоч один випадок, коли УПЦ захоплувала храми КП і ПЦУ? Ми християни. А ваші священники що роблять? Сором!!! Служіть, але й нас не чіпайте.
22 Березня 2019, 14:22
Підтримую Вас, пані Маріє, напише той Українець тексту на півметра, а те що він хоче сказати можна в три слова вмістити . Якщо людина вміє стисло і зрозуміло викласти свою думку говорить про іі високий інтелект. Про це же класики писали:&quot;Краткость - сестра таланта&quot; А тут тільки талант один проявляеться: давити людям на міски і заплутувати їх у своїх лозунгах, які і так люди кожного дня чують у ЗМІ.
22 Березня 2019, 14:24
Геть руки від нашої церкви !!!! Наша церква - це наш дім. Ми до вас не йдемо і з хати вас не виганяємо!!!!!
22 Березня 2019, 14:33
Почекайте він зараз ще на півметра напише, видно сидить довго текст набирає. Якщо почитати новітню історію України, то храмів, які захопили по Україні УПЦ КП дуже багато, ніхто назад нічого не повернув.
22 Березня 2019, 14:38
&quot;Тягомотина, довгий текст, маніпуляції і тд і тд&quot; - ви взагалі на суть цього тексту звертали увагу, чи правда очі коле? Я все розписав більш ніж детально, дещо по кілька разів. Конкретної відповіді так і не почув, лише викрики про &quot;захоплення храмів&quot;, &quot;підкупи&quot;, і все те, що ви і так тут старанно доносили ще з самого початку. <br/><br/>Відповім лише коротко на зауваження по історії, яку я, шановна вчителько, прекрасно знаю. Як знаю і про те, чому взагалі за радянської влади була переслідувана Церква, а потім в один момент легалізована. Пам'ятаєте про таку подію 1943 року як &quot;Російський конкордат&quot;, коли особисто тираном сталіном була відновлена у служінні РПЦ, за умови повної і безсумнівної покорі політичній владі. Служите - служіть, але виконуйте все, що ми будемо вимагати. Ну от з тих пір нічого і не змінилося, а я б сказав еволюціонувало в жахливу симфонію тиранії та брехні. Власне від наслідків цього ми зараз і потерпаємо. <br/><br/>А порівнювати старообрядців з повноцінною православною Церквою як мінімум недоречно. Скільки нас не намагалися придушити, нічого не вийшло, і не вийде. Як ще в перші століття переслідували християн, як та ж радянська влада намагалася знищити - не вийшло. Господь завжди захистить Свою Церкву, які б сили їй не протистояли. А заяви про розкольників були є і будуть чисто політизовані, проте хіба ви це хочете бачити? Чи хочете ви навіть задуматись на секунду, що в моїх словах є правда? Ні, ви намагаєтеся придертися, намагаєтеся самі собі найперше довести, що ви праві і все знаєте. А я тут просто підбурюю вас і провокую. Шкода, що саме це ви відчуваєте. Адже якщо придивитесь, то побачите що маніпуляцій там немає, лише факти, але переконувати не буду. Кому потрібно, той побачить і зрозуміє, хто не бажає цього - ніколи і не почує. Свобода волі як не як.<br/><br/>P.S. А вміння писати довгі тексти і чітко відстоювати свою позицію навряд чи свідчить про поганий інтелект :) Проте спроба виїхати на цьому, замість конкретної відповіді, це мабуть самий смішний і примітивний спосіб показати свій власний рівень інтелекту у конструктивному діалозі. Про що далі говорити, якщо вже пішов перехід на конкретну особистість, м?)
22 Березня 2019, 14:48
Ото і ми вам Українцю про те ж уже два дні толкуємо, а ви нас не чуєте!!!!! Надійтеся на Господа Бога!!!!! А ви надіяетеся на сумнівних персон, які до церкви НЕ ХОДИЛИ!!!! Ходять по селу і говорять, що не ходили і не підемо, нам сказали перевести в ПЦУ, бо така політична с ситуація в країні пішла от ми і йдемо в ногу з часом!!!! Хватить висвітлювати свою позицію, а діалог будується тільки тоді, коли люди чують один одного. А ви не хочете чути,що ініціатори переходу в ПЦУ у нашому селі Великий Курінь: КУНДІК СТЕПАН СТЕПАНОВИЧ, ЗІМИЧ СТАНІСЛАВ СТЕПАНОВИЧ та ЖИЛКО ГРИГОРІЙ ІВАНОВИЧ ніякого відношення до церкви немають !!!!!!! Ми не хочемо їх судити, Бог їм суддя!!!!! Але їх діла самі говорять за себе!!!!!!!
22 Березня 2019, 15:00
Шановний &quot;старообрядці&quot; це не &quot;обновленці&quot;. Рух &quot;обновленців&quot; церкви був у 1922-1926рр., а &quot;старообрядці&quot; це суспільно-релігійний рух , який виник у середині 17 ст. Я не сумніваюсь, що ви знаєте історію, але у вас у голові, може від хвилювання, виникла путанина і ви навмисно, чи ні вводите людей в оману. Саме &quot;обновленців&quot; копіює зараз ПЦУ, а не &quot;ставрообрядців&quot;. Приєднуюсь до жителів села Великий КУрінь і прошу дати їм можливість самим вирішувати свою долю, якщо ви згідно з свободою вибору кожної людини в нашій країні!
22 Березня 2019, 15:05
Шановний Українцю ми дуже поважаємо вашу думку, але майте мужність поважати і нашу. Хватить цієї словесної рутини. НЕ СУДІТЬ ЛЮДЕЙ ПО СОБІ!!!!!! І ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!!!!!!!
22 Березня 2019, 15:16
Ми даємо вам конкретну відповідь, а ви не чуєте!!! Проаналізуйте ситуацію,яка склалася в нашому селі! Чому люди , які ніколи не відвідували храм позують на фото?????
22 Березня 2019, 15:29
Прекрасно чую, і вже давав відповідь на цей коментар раніше. Я не знаю вас і ваших людей, хто ходить до храму хто ні, але вказую, що всі мають рівне право вирішувати своє майбутнє. Якщо прийняли до ПЦУ, отже на те були вагомі причини, відповідна кількість підписів і тд. Кілька людей, які ніколи не ходять до Церкви цього б не зробили, і ви це прекрасно розумієте. Чому так, дивіться самі по ситуації. Може не так і мало бажаючих до переходу, м? А історії про підкупи і тд, це взагалі окрема тема, яка попахує звичайною пропагандою в стилі &quot;чого вони це роблять? Так їм заплатили!&quot; Докази є? Чи кожній громаді, що переходить до ПЦУ платять? Проаналізуйте це, зробіть висновки, може справжня відповідь і відкриється вам.<br/><br/>Нікого не суджу по собі. Поважаю вашу свободу вибору, як і в принципі будь-якої людини. <br/>Стосовно старообрядців та обновленців, згідний, трішки переплутав, але, по великому рахунку, суті це не міняє. УПЦ КП як і ПЦУ завжди були є і будуть Українсько Церквою, чого, на жаль, багато кому не потрібно.<br/><br/>Нікого ні в чому не переконую. В своїх текстах лише конструктивно пояснював свою точку зору, не більше того. Ваша парафія - ваша справа. Лише ще раз зазначаю, що люди у вас всі рівні, і мають повне право вирішувати своє майбутнє. Поганого вони точно нічого не хочуть, як власне і всі громади, що зараз переходять до ПЦУ. А ваші закиди про підкупи і безсовісність - перебір, прошу прийняти це до уваги. Знаю, емоції. Але старайтеся не падати в такі крайності. Це лише моє побажання, не більше того :)<br/><br/>Свою думку висловив більш ніж чітко, думаю, можна на цьому завершувати. Ще раз всього найкращого. Бог в поміч з вирішенням цієї ситуації православним мирним шляхом. Ви ж односельчани як не як. А якщо вважаєте себе більш побожними за інших, то тим більше повинні показувати відповідний приклад. <br/><br/>Всім Українцям бажаю мирного неба, Божого заступництва та спільного однодушного розбудовування нашої держави і нашої Церкви. Ми впораємося, обов'язково! <br/><br/>Слава Ісусу Христу! Слава Україні!
22 Березня 2019, 15:34
Самі показуете свою суть) ПЦУ як обновленці в 20 роках, їх так само благословив Константинополь, тоді так само храми забирали, а ті що залишалися не поміщали всіх бажаючих! Тільки зараз лиш історики памятають про цю Церкву, канула в лету як говорять))) Це участь всіх владних намагать зробити з Церкви зручну структуру, а не Храм для молитви. А писати про трагедію нашої Церкви 30 років це взагалі кощунство, радянська влада винищила сотні тисяч священників в ті роки, скільки мучеників, але Церква вистояла тому що вона істинна, а обновленці навіть при підтримці влади не встояли, тому що побудоване на брехні все гине.
22 Березня 2019, 15:42
Якщо ви не знаєте цих людей і не знаєте чим вони дихають, то навіщо так багато писати. Бо на цій сторінці стоять фото цих персон. І вся ця історія почалася з цих фото людей і цієї &quot;грамоти&quot; про ПЦУ. Саме кілька людей, а не більшість хочуть до ПЦУ в нашому селі. Ви влазите в діалог і займаетеся простою маніауляцією і не хочете цього визнавати. Писати загальні фрази з будь-якої теми можна довго. Конкретно кажу: вони ходили по селу і обманом зібрали 193 підписи &quot;за&quot;, у нас є свідки і факти. Дайте відповідь на питання: чому люди, які ніколи не цікавились церквою ні УПЦ ні УПЦ КП раптом стали такими активними ????
22 Березня 2019, 15:54
Як далеко люди відійшли від суті християнства, В майбутньому Віці не буде України чи Росії, буде правда! А правда в тому чи любив ти ближнього і чи не чинив йому зла, суть християнства не відібрати - а навпаки віддати останне. Знаєте як в притчі коли одна матір готова віддати своє дитя, лиш би його не розірвали. А ви шановні, як інша з жінок, котра готова була вбити дитину лиш би увірвати половину. Вам так само не потрібна Церка, не потрібні люди, вам потрібні стіни і статистика скільки там перешло в вашу організацію. Ви тим самим заперечуете что взагалі належите до християн, тому що християнин ні у іновірця, навіть у ворога відбирати насильно нічого не стане.
22 Березня 2019, 16:04
Наше село невелике ми всі знаємо один одного дуже добре. Що ви пишете, що кілька людей такого б не зробили? Не кілька, а всього 25 людей. Троє з них на фото. Повторюю село невелике. Не маніпулюйте!!! Хватить писати півметрові тексти і блудити в трьох соснах!!!! Читайте закон України і радьте всім поступати згідно Закону!!!!
22 Березня 2019, 16:11
Ви чуєте??? Їх прийняли до ПЦУ , а не нас, а написали,що громада перейшла!!!!!! Як так можна!!!!! Яка неправда!!!!!
22 Березня 2019, 16:34
Ви так ревно стараєтесь продовжувати діалог, щоб залишити з собою сотаннє слово і переконатися в своїй правоті чи як?) То вас мої довгі тексти мучать, то ви хочете від мене відповідей, в той час як від вас я жодної відповіді на свої конкретні питання і факти не отримав.<br/><br/>Обновленство порівнювати з ПЦУ недоречно від слова &quot;взагалі&quot;. Вони не отримували ані Томоса про автокефалію (як ви вказуєте на Константинополь), ані представляли собою повноцінної Православної Церкви. Скоріше порівняйте нинішню Церкву з УАПЦ на чолі з митр. Василем Липківським, яку не захотіли підтримувати &quot;авторитети&quot; з РПЦ. Отам дуже схожа історія з УПЦ КП, за винятком багатьох моментів в плані апостольської приємственності і тд. Але це була Українська Церква, яку цинічно ліквідувала радянська влада на ряду з іншими Церквами. І до чого тут кощунство, я нігде навіть і натяку не показав на зневагу чи щось в цьому стилі. Просто навів конкретний факт історичної події, після якої РПЦ почала розвиватися, але вже під повним керівництвом державної влади. До речі про обновленство, яке було чатсково ліквідовано якраз після 43 р, а частково приєдналося до легалізованої РПЦ. Причини такої події, думаю, теж зрозумілі? Чи і тут &quot;порохоботи&quot; постаралися?)<br/><br/>Суть християнства, шановна, в правді Божій. В справжній любові, в істинному бажанні ставати краще і робити краще людей навколо себе. В тому щоб любити і цінувати дане Богом життя, дарувати цю любов іншим, в єдності та однодумності бути ближніми одне одному. Бути Людиною по Образу і Подобі Божій. І не дивлячись на тонни проблем і негараздів, не здаватися і не звертати з цього шляху. Я люблю свій народ, яким би неповноцінним він не був. Люблю свою державу, якою б вона недосконалою не була. І все що я кажу викликане нічим іншим, як щирий жаль за те, що цією любов'ю намагаються маніпулювати. Чому ви всі мовчали, або навіть одобрювали пригнічення УПЦ КП? Я запитував кілька разів, і так відповіді не отримав, Тоді ви не казали про християнство, про любов і все в такому плані. Розкольники, нелюди, безможники - продовжувати список? А зараз ви згадали раптом, хоча вас і близько ніхто не чіпає. Пройшлися підписи зібрали? І все обманом? Ви серйозно? Мені боляче, що наш &quot;братський&quot; народ під брехливими лозунгами робить все для нашого поневолення, вбиваючи та розкрадаючи, розсварюючи нас одне з одним. Я повинен при цьому блаженно розповідати щось в стилі &quot;Ой, немає України і Росії, є тільки правда і тд&quot;. Підіть скажіть це воїнам на сході, або ще краще матерям, які поховали своїх дітей. Будь ви на їх місці, говорили б зараз зовсім по іншому. Коли любиш, то ігнорувати не можеш. Не можеш закривати на все це очі. Я ще дуже далекий до справжньої любові і назвати мене прямо істинним патріотом важко. Але є речі які я не можу і не буду ігнорувати. Особливо коли прямо під боком в мене сидять мої ж люди і намагаються щось подібне мені довести! Я не знаю вас, але знаю багатьох людей як з Любешова, так і з району загалом. І мені не байдуже до них, тому я і висловив тут свою думку. А у відповідь лише бачу спроби зробити з мене якогось політизованого фанатика, бо ви ж все знаєте! Знаєте де правда, де брехня, знаєте як було є і має бути. Браво! Що ще сказати? <br/><br/>Кажете віддати? Так віддайте! Віддайте Україну, віддайте Церкву - все віддайте! Адже у вас, за вашими словами, відбирають! Що відбирають?! Життя, як у воїнів на сході? Домівки, як в тих, кому не пощастило жити на сході? Чи хліб, як в часи голодомору? Ви ситі, одягнені, робите що захочете і як захочете, вільно сповідуєте віру і розмовляєте українською. Віддайте все це! Хочете вирішити ситуацію в селі - вирішіть. Зберіться, обговоріть, прийдіть до консенсусу! Чи так неможливо? Можливо ви і не хотіли цього робити? Можливо саме тому ці люди і робили все самі, бо ви залишились глухими до їх пропозицій? Звідки ви знаєте взагалі далекі вони від Церкви чи ні, і скільки їх насправді, якщо багато з них просто боїться висловити свою думку відкрито, щоб не потрапити під ваш &quot;праведний&quot; каток? Задумувались над цим хоч раз, чи нащо воно здалося? Ви ж найправедніші там, всезнаючі і всевідаючі! <br/><br/>Про це християнство ви намагаєтесь мені донести? Чи може вашими діями насправді керують зовсім інші причини, аніж показова любов до ближніх та до Церкви? Не мені вас судити, але все, що я побачив за цей час переписки одне єдине - бажання змусити мене, себе самих і всіх навколо повірити вашій правді. Плювати на аргументи, плювати на факти і конструктив, головне задавити опонента кількістю, і з почуттям виконаного обов'язку залишити за собою останнє слово. Та будь ласка! Знаєте, купу разів хотів мирно закінчити цю розмову, але ж вам не йметься. Будь по вашому. Залишайте своє слово, насолоджуйтесь тут і зараз. Але діло буде лише за тими, хто справді любить свою країну і свою Церкву. Крапка. Тепер пишіть все що заманеться, прощаюся остаточно. <br/><br/>З Богом!
22 Березня 2019, 16:42
Якщо ви рахуєте свою церкву повноцінною, а томос великим досягненням це ваше право, рахуйте і славте ми вам не мішаємо і поважаємо ваші переконання. Але уявіть собі,що дуже багато людей не поділяють вашого переконання, мають свою думку. Чому ви не хочете поважати нашу думку. Чому нас ображаєте? Чому розпалюєте ворожнечу???? Зупиніться!!!! Це протизаконно!!!!!
22 Березня 2019, 16:50
За розпалювання міжконфесійної ненависті і ворожнечі е стаття в кримінальному Кодексі України. Все прочитав і зробив висновок. Ті, хто за УПЦ тільки захищаються і просять їх оставити їх в покої , а за ПЦУ таке заядливе багато пише, але багато нападає і приписує те чого нема. Я прихожанин УПЦ .У нас в Любешові е церква УПЦ КП мирно живемо, спілкуємося, у мене там багато друзів. Ніколи не чув,щоб в нас в районі когось утискали з КП. Люди його питають конкретно,а він як в телевізорі отвечає.
22 Березня 2019, 16:52
Де ж ваша повага, якщо все робите обманом? Виконуйте те що пишите) ставати кращими за рахунок інших - сумнівне покращення себе) Також у вас нічого не просять вашого, і ваша свобода закінчується там де починаеться свобода іншої людини, так что істерично кричати віддайте - це треба йти до психолога і лікувати комплекс Наполеона або що.
22 Березня 2019, 16:59
Це розмова глухого з німим, людина настільки зомбована, що не може відповісти на конкретно поставлене запитання, чому люди,які не ходять і не будуть ходити в храм Їдуть в Луцьк і розписуються за всю церковну громаду до якоїх вони НЕ НАЛЕЖАТЬ!!! Оце ЄВРОПА!!!!! Це Африка.Ні ,мабуть, в будь-якій державі Африки люди мають більше права на повагу своєї думки, ніж у нас в державі. Якщо ти не так думаєш,як каже політика &quot;партії БПП&quot; значить ти Рука Москви, Нога Кремля, Московська лапа і т.д. Ганьба!!!!!
22 Березня 2019, 17:11
Взагалі повязувати політику і Церкву дуже по-Европейські) Осуджують, совети які намагалися контрулювати Церкву а самі на ті ж граблі. То називається, добродії тоталітаризм і закінчуеться він крахом.
22 Березня 2019, 17:12
Шановний Українець майте повагу до людей і до їх переконань. Ми поважаємо вашу думку і вже детально її вивчили. Ми нікому нічого не віддаємо. Ми громадяни України , живемо на рідній землі і маємо право вибору!!!!! Маємо право на свою думку!!!!! Ми не в гетто, а у Вільній Незалежній Україні!!!!! НЕ РОЗПАЛЮЙТЕ НЕНАВІСТЬ!!!!!!Подивіться скільки бійок за храми!!!! Не маніпулюйте думкою людей! Просто відповідайте на питання ,без пафосу!!! Місця всім хватить на нашій землі! Нехай будують свою церкву ми їм допоможемо!!!!!! А свою не віддамо нікому!!!!!!!!!
22 Березня 2019, 17:26
Група&quot;Обновленців&quot; приєдналися до РПЦ через Таїнство покаяння. По канонам Православної церкви приєднуються ті хто відходив. Любий історичний факт можна підлаштувати і маніпулювати ним як захочеш, що і робить наш Українець.
22 Березня 2019, 17:36
Я за освітою психолог. Хочу дати пораду Українцю . Людина коли читає текст зорово сприямає і запам&quot;ятовує тільки початок і кінець тексту, тобто у людини є оперативна пам&quot;ять. В діалозі краще використовувати короткі повідомлення,тоді вони краще запам&quot;ятовуються. Не грузіть людей, дайте їм спокій і поважайте чужу думку, відмінну від вашої. УПЦ це наша рідна церква. Моліться краще Богу за своє ПЦУ, користі буде більше від вас.
22 Березня 2019, 17:56
Нема чого давати дохід Москві. Наступні Зарудчі, Невір, Любешів всі підключайтесь!
22 Березня 2019, 18:07
О, Шановний, Українцю, ми вже перейшли на короткі тексти! Браво! Таки дослухались до думки психолога. В дохід Москві від наших церков УПЦ ще з 90-х років не йде ні копійки. І цей ваш фейк вже давно застарів , придумайте дещо новіше. Ну, давайте , вперед. Ви ж фанатик, а в фанатиків дуже рухлива психіка і вони бистро не заспокоюються.
22 Березня 2019, 18:17
Піключаться, обов&quot;язково підключаться, як тільки влада поміняється, зразу всі підключаться. Далі продовжує розпалювати сварку. Отака їхня суть. Зараз буде писати від імені тих сіл. Почекайте.
22 Березня 2019, 18:23
Був Українець, Небайдужа, Молодці. Зараз ще Порошенком назветься. Ото буде. Давайте підождем.
22 Березня 2019, 18:53
Сьогодні почитала тут все. Що за збори церковної громади перший раз про них чую, сусідка моя тоже нічого не знає .Як то так. Так не можна. Я до церкви часто хожу. а ці люди до церкви таки не ходять і яке вони мають право нас до ПЦУ причисляти.
22 Березня 2019, 19:13
Я тоже знаю що ніяких грошей на Москву від наших церков УПЦ не йде. Я вже на пенсії, а раньше робив в прокуратурі. Ви подайте на його в суд за наклеп. Ах да кого ж подаси як імені немає. Видно на те й розчитано пише що хоче без свого імені.
22 Березня 2019, 20:37
Як з женщинами спорити то в цього українця стіки енергії хоч отбавляй. Їдьно парень в АТО там поборись за світлу жизнь УКраїни в грязних окопах посиди може мозги на місце стануть. Я там був. Ти був? Тобі церква поперек горла стала жити тобі церква не дає. А мені мародьорство не дає Шо тобі церква наша зробила скіки мона писати всяку пропоганду
22 Березня 2019, 23:47
Сьогодні мені в руки попали ті списки. Читайте всі. Там одна і таж людина записана по три рази і таких більше сорока. Ви розумієте тепер який обман, ви розумієте де взялося тих 193 людини. Тих хто утримався тоже занесли в списки за ПЦУ. Хто прочитав перекажіть всім.
22 Березня 2019, 23:50
От брехуни, я так і знала. Що ж вони таке роблять? Хіба так можна?
23 Березня 2019, 00:09
І як не стидно ще фотографуватися і фото викладати. Нехай покажуть фото списків. Отака церква ПЦУ. Висновки робіть самі.
23 Березня 2019, 00:15
Прочитала оце всі коментарі і такою любов'ю безмежною повіяло від тих, хто регулярно ходить в храм, є істинними прихожанами! А особливо оце сподобалось: не віддамо, це наше! Хочу і своє слово додати: я не бабуся, не затуркана, мені ніхто не погрожував і нічого не обіцяв, але я свідомо, чуєте? СВІДОМО ставила свій підпис за перехід громади в ПЦУ. І повірте, таких , як я, більшість, тому й застрибали тут ці коментатори, як на пательні. За вашою логікою, шановні, якщо на збори прийшло 30 людей, то стільки ж і перехід в ПЦУ підтримують? Тоді за цією ж логікою, якщо прихильників УПЦ МП ( а таки МП!), там не було жодного, то їх і взагалі в селі нема? А тоді хто ж ви такі? От тільки не треба тут всіх вводити в оману, що про ці збори не знали: і перший раз знали, і другий добре знали, бо ж оголошення по всьому селу висіли. От тільки ви обрали страусину позицію, заховали голову в пісок, не потрудилися свою позицію відстояти. А тепер ви знаєте і скільки людей там було, і що всі вони атеїсти, хоч хто вам дав право судити про те, хто наскільки глибоку віру має? З такими думками, як ви тут висловили, скільки не ходи в храм, про любов до ближнього не йдеться, а віра - це в першу чергу любов! Завтра, за чутками, (бо ніхто не оголосив для всієї громади села) будуть збори в храмі. Отам і побачите, яка реальна картина. І ще: 20 жіночок, якими б ревними прихожанками не були, самотужки храм не збудували, допомагала вся громада, Іноді останнє віддавали, бо це ж на Церкву! І тепер ми, бачте, не прихожани, бо насмілились свою думку висловити... Побійтесь Бога, Церква не ваша приватна власність! Жоден документ не може визначити, хто має більше віри, а хто менше, є хворі люди, які не можуть в храм прийти, то вони не прихожани?!!! Любові всім, порозуміння, а Бог один, і судити буде він, а не люди, навіть якщо вони ходять до Церкви щодня і на всі богослужіння...
23 Березня 2019, 00:28
Шановна жителька села ви про списки ваші розкажіть, як там люди по три рази записані. Де взялося 193 людини.Сьогодні на тільки вечірній службі в церкві було більше 50 чол. А ви дорогенька намалювали, що за УПЦ 26 людей. А в день на службу набагато більше людей в церкву приходить. Це тільки в церкву, а прихильників УПЦ по селу дуже багато,які не можуть в храм прийти. Не займайтеся обманом так гарно і про любов мають право говорити люди,які не займаються фальсифікацією. Розкажіть мила моя хто у вас на фото позує. Якщо ви такі чесні шановна покажіть фото тих списків. Дуже просимо.
23 Березня 2019, 00:34
Ви побійтеся Бога наша ви жителька назвіть своє Ім&quot;я справжнє, бо тільки злодій ховається і ви цим себе видаєте. Почитайте уважно Закон України &quot;Про перехід церковних громад&quot; і не порушуйте, будь-ласка, його в цьому теж полягає любов до людей. Нам теж дуже цікаво побачити реальну картину. Давайте разом подивимось. ПОКАЖІТЬ СПИСКИ чесна ви наша.
23 Березня 2019, 00:45
Так , сьогодні на вечірній було дуже багато людей. Перестаньте брехати шановні і дорогі наші прихильники ПЦУ. Ніхто не сказав, що церква це приватна власність, це ви вирішили, що вона вже ваша власність, бо ви її побудували. Вас цікавлять тільки стіни, тільки стіни . Говорячи слова :&quot; Не чіпайте нашу церкву&quot;- ми мали на увазі в першу чергу людей, бо церква це люди. Ви чуєте? Церква це люди! Не переводьте все на матеріальне. Самі ходити не будете і іншим не дасте, бо не можна людей заставляти робити те, що вони не хочуть.
23 Березня 2019, 00:50
Вас ніхто не хоче судити.! Нащо ви людей провокуєте, навіщо провокуєте, а потім плачетеся,що всі кругом такі погані і вас не люблять. Перестаньте провокувати людей, поступайте чесно і все буде добре.
23 Березня 2019, 00:58
Ми від чистого серця віримо, що ви маєте глибоку віру, то покажіть цю віру на ділі, бо віра без чесних справ мертва, перестанеьте обманювати людей. НА ФОТО ОБМАН, бо там люди які ні разу не заходили в храм.,СПИСКИ ОБМАН.
23 Березня 2019, 01:02
Ну і я вже не витримав, хочу сказати,як гарно співає та жіночка житель села, як соловейко. А кругом неї один фальш. Скоріше б ті вибори,а то вже сили немає ту неправду терпіти.
23 Березня 2019, 01:07
Це ви вже приватизували храм. І &quot;грамота&quot; про приватизацію у вас вже є. Як вам не соромоно? Навіщо ви розпалюєте міжконфесійну ворожнечу. Жили спокійно, мирно, ви перші почали, бо вам треба ПЦУ. А за розпалювання ворожнечі кримінальна відповідальнсть. Перестаньте цим займатися , дуже вас просимо.
23 Березня 2019, 01:10
Кажу вам я сьогодні бачила ті списки - там десь більше сорока людей по три рази записані!
23 Березня 2019, 01:21
Ми дуже поважаємо вашу думку, але щиро просимо поважати і нашу. І так грубо діяти- це не чесно.
23 Березня 2019, 01:28
Схоже, що ніхто не захотів прочитати, що ніхто мене силою не змушував підпис ставити. Які всіх інших, хто це зробив, переконана. Це нікому не цікаво, бо прихильники Московської церкви взагалі не можуть припустити, що в когось може бути своя думка, відмінна від їхньої. До останнього коментатора: Валентино, у вас же тут всі свої, то назвіть тих людей, які по три рази записані. Так, всіх 40 ви не запам'ятали, то може хоч одного чи два? Нехай село знає своїх героїв!
23 Березня 2019, 01:34
Покажіть списки, то всі побачимо. А вашу думку ми дуже поважаємо і не треба повторювати ці звинувачення, дуже прошу. А героїв своїх все село вже побачило на фото. Справжні герої, що ще скажеш.
23 Березня 2019, 01:37
В кожної людини повинна бути своя думка, в кожної. Поважайте інших і вас обов&quot;язково будуть поважати. Невже ви не бачите, що ви отримуєте зараз зворотню реакцію. Як ви до людей- так і вони до вас.
23 Березня 2019, 01:43
Так ви праві добро породжує добро, а коли люди з початку починають справу з обману , то отримують відповідну реакцію . Прочитайте заголовок -&quot;Парафія села Великий Курінь перейшла до ПЦУ&quot; Що це? Хіба не обман? І що ви хочете отримати у відповідь, крики:&quot;Дякуємо&quot;, чи Слава вам! Що?
23 Березня 2019, 01:43
До Валентини: ну тож ви бачили списки, значить їх не ховають. Якщо там є хтось три рази записаний, то хто це? Може, ви видаєте бажане за дійсне? А щодо тих, хто на фото, то це ваші односельчани, не такі вже й погані люди, чи ви себе кращою вважаєте за когось?
23 Березня 2019, 01:46
Ні це просто не можливо. Як так? Ви що глухоніма, вибачте, але складається таке враження. Чому ви не даєте відповідь на конкретні питання. Чому на фото люди,які до церкви не ходять і не будуть ходити. Звідки така зухвалість? Ми дуже поважаємо вашу думку. Дайте відповідь. Чого ви зациклились на тому, що вашу думку ніхто не поважає.
23 Березня 2019, 01:53
Я їх бачила таємно, мені одна людина показала їх бистренько.Але якщо там все так добре то дайте фото списків. Чого ви, ну дайте. В законі України ( доречі, ви його добре прочитали) &quot;Про перехід церковних громад&quot; чорне по білому написано,що вирішувати переходи кудись чи ні вирішують тільки парафіяни церковної громади. А парпафіяни - це ті хтто регулярно відвідує храм, ну хоча б через раз. На фото люди , які в храм ніколи не ходили і ходити не будуть.
23 Березня 2019, 01:55
Парафіяни -це ті хто ходить в храм на Богослужіння.
23 Березня 2019, 01:59
Ці списки ,мабуть, велика воєнна таємниця. Вони такі чесні, що їх нікому показувати не можна.
23 Березня 2019, 02:00
Образи, ярлики типу &quot; глухоніма&quot;, &quot;атеїсти&quot; і т. д.- оце рівень спілкування. Ви Бог, який знає, чи будуть люди, які на фото, ходити до Церкви? А якщо будуть, тоді що? До чого такі запитання? Вони живуть в селі і їх можна про це запитати, дивлячись в очі, а не поза спиною, в коментарях, які вони ,може , і не читають.
23 Березня 2019, 02:06
Я написав це і зразу попросив вибачення. А їх ми обов&quot;язково про все запитаємо. Якщо вони позують на фото ,то вже стали публічними людьми, а публічні люди повинні бути завжди на виду. Вам жіночко так хочеться, аж свербить, щоб вас ображали, погано називали,щоб зайвий раз сказати: от які ж вони погані. Ні, дорогенька ви наша людино, ми вас дуже любимо і дуже поважаємо вашу думку,але щиро просимо не провокуйте людей і вас ще більше будуть любити і поважати.
23 Березня 2019, 02:08
Після всього цього може й будуть ходити, зробимо добре діло. Жителько села, ви не замилюйте очі, скажіть просто списків нема, і ми всіх вас обманули, люди добрі. Вам задають питання, а ви до слів чіпляетесь. Вам говорять, что церковна громада - це ті хто постійно ходить до церкви, а не ті, що планують туди ходити.
23 Березня 2019, 02:10
Сто раз вже повторили,що поважаємо їхню думку, а вона не чує. Без коментарів.
23 Березня 2019, 02:12
І яще напишу:&quot;Ми дуже поважаємо вашу думку і ви поважайте нашу&quot; Може накінець почує.
23 Березня 2019, 02:14
Ні не почує, Вона тільки хоче погане чути,тому і провокує.
23 Березня 2019, 02:20
На заключення скажу всім:&quot; Люди читайте і вивчайте Закони України.&quot; Знайте закон і виконуте його!! Будьте законопослушними. Ви живете в прекрасній Європейській державі, не будьте аборегенами. Жіночко це не до вас., а то ще знову образитесь. Це до всіх людей.
23 Березня 2019, 02:58
Ви знаєте , хочу поділитись ще своїм враженням від прочитаної розмови. Всі прихильники ПЦУ поступають однаково, як під копірку. Вони спочатку провокують людей, потім отримують &quot;гарні&quot; слова у відповідь, а потім кричать:&quot;Подивіться який у них рівень спілкування у цих УПЦ, які образливі слова і т.д.&quot; Жіночко давайте змоделюємо ситуацію. У вас є хата, хтось приходить і каже була ваша хата стала наша, або так: половина вашої хати стала наша. Ви, що скажете:Будь-ласка! Ласкаво просимо! Дорогенька люди і так дуже ввічливо з вами розмовляють, але ви цього не цінуєте, бо у вас в голові сидить програма на те,що вас повинні обов&quot;язково ображати, а ви на цілий світ повинні кричати: подивіться ,які вони! Так? І вам після цього не соромно? Де ваша повага до людей? Я догадуюсь де. У вашому розумінні ті хто ходить <br/>до УПЦ це не люди , з ними можна як з скотиною, особливо , зважаючи на теперішні гоніння і політичну ситуацію. Ми ж руки Москви,ноги Кремля, а сьогодні ваш однодумець, так званий &quot;українець&quot;, назвав нас &quot;московською лапою&quot;. Оце так рівень спілкування! Браво! А ми все-таки поважаємо вашу думку. Але вам не потрібна наша повага, бо ми для вас скотина. Дякую за увагу.
23 Березня 2019, 03:19
Да, ми для них не громадяни України. Ми для них московська скотина,яка повинна мовчати, коли &quot;патріоти&quot; України свої справи роблять.
23 Березня 2019, 04:17
Їм головне захопити будівлю церкви. В їхньому розумінні церква - це будівля.Жіночко, ви називаєте себе віруючою людиною, а говорите тільки про споруду, про гроші які ви колись давали на будівництво церкви. Повторюсь за Наталією: церква - це люди. Церква може бути серед поля , в лісі, будь-де. Ви хочете вигнати людей з церкви і захопити споруду храму. Ви тоді станете щасливими? Коли старенькі бабусі будуть мерзнути надворі ви будете щасливими? Бо в селі багато бабусь,які нізащо не поміняють конфесії- не підуть в ПЦУ. Уних є свої переконання, які ви не поважаєте. І ви згадуєте Бога? Ви віруюча людина? Будемо надіятись, що ви все-таки віруюча людина. Схаменіться! Ну як так? Що ви робите?
23 Березня 2019, 09:55
Про збори прихожан церковної громади оголошують в храмі. А якби ви, шановна жіночко, ходили в храм Божий, а не шастали по клубах, то почули б , коли тії збори будуть.
23 Березня 2019, 11:19
Дуже дякуємо Вам за підтримку! Так і зробимо,а всім прихильникам ПЦУ бажаю здоров&quot;я , миру душевного і тілесного і багато- дуже багато грошей. Дай Їм, Боже, багато-багато грошей і всіх матеріальних найкращих благ, щоб вони були щасливі і довольні у всьому і більше нічого не хотіли і оставили в спокої нашу церкву і дали нам спокійно молитися в ній.
Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024